W 2022 r. Travelist.pl – portal rezerwacyjny oferujący bogate pakiety hotelowe w promocyjnych cenach – szykuje dla swoich klientów oraz partnerów hotelowych liczne nowości, w tym ulepszoną platformę technologiczną, odświeżoną i bardziej przyjazną stronę, a także całkiem nową ofertę kierunków zagranicznych, przygotowaną we współpracy z grupą Secret Escapes. Nowa CEO w Travelist.pl będzie w dużej mierze odpowiadać za ten rozwój – bazując nie tylko na doskonałej znajomości organizacji oraz szerokiej orientacji w branży, ale też na wszechstronnym doświadczeniu w zakresie marketingu i nowych technologii.
Wśród swoich najważniejszych celów Agata Szulc wymienia przede wszystkim utrzymanie przez Travelist.pl pozycji lidera sprzedaży pakietów hotelowych w Polsce oraz dalsze zróżnicowanie oferty, by wyjść naprzeciw potrzebom różnych grup klientów. Planuje przy tym rozszerzenie oferty pobytów zagranicznych – zarówno o nowe obiekty, jak i kierunki – w połączeniu z elastycznym dostosowaniem jej do dynamicznej sytuacji rynkowej oraz nieustannych zmian w zakresie restrykcji covidowych. Istotnym obszarem dla nowej CEO jest również dalsze budowanie pozycji marki jako silnego i wiarygodnego partnera krajowej branży hotelarskiej.
Zobacz również
Travelist.pl jest fenomenem na rynku portali rezerwacyjnych w Polsce. Jako pierwszy wyszedł naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy potrzebowali profesjonalnego i wiarygodnego wsparcia online w zakresie wyboru najlepszych ofert wypoczynkowych w atrakcyjnych cenach. W szybkim tempie zbudował wielomilionową bazę zaangażowanych klientów, posiadających bardzo konkretne potrzeby i wymagania. Na swojej stronie prezentuje im szeroką ofertę wyselekcjonowanych obiektów, które te wymagania spełniają. Mam ogromną satysfakcję, że mogłam być współtwórczynią tego sukcesu. Dziś, stając na czele zespołu doskonałych specjalistów w zakresie zarówno turystyki, jak i marketingu czy e-commerce, jestem przekonana, że zrealizujemy wszystkie założone cele – mówi Agata Szulc, CEO w Travelist.pl.
Agata Szulc była odpowiedzialna za rozwój Travelist.pl niemal od początków istnienia firmy. Swoją przygodę z portalem rozpoczęła w 2013 roku, gdy jako brand manager tworzyła strategię marki na polskim rynku usług turystycznych online. W kolejnych latach, obejmując stanowisko dyrektora marketingu, odpowiadała m.in. za budowanie i utrzymanie lojalnej i zaangażowanej bazy klientów oraz ekspansję marki na rynki Europy Środkowej i Wschodniej. Zanim dołączyła do zespołu Travelist.pl, zdobywała doświadczenie w międzynarodowych korporacjach takich jak L’oreal i Unilever.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce