Tomasz Zawiślak, menedżer Roberta Lewandowskiego i członek zarządu agencji Stor9_, potwierdził doniesienia, że najbardziej znany polski piłkarz nie będzie już ambasadorem marki Huawei. Kapitan reprezentacji i napastnik w niemieckim klubie Bayern Monachium współpracował z chińskim producentem od 2015 roku.
– Informuję, że podjęliśmy dziś decyzję o zakończeniu współpracy marketingowej między Robertem Lewandowskim a marką Huawei. Tym samym realizacja wszelkich świadczeń promocyjnych została z naszej strony wstrzymana – wyjaśnił Tomasz Zawiślak w rozmowie z „WP Sportowe Fakty”.
Zobacz również
– Potwierdzamy że w dniu dzisiejszym bezpośredni management Roberta Lewandowskiego wypowiedział umowę współpracy z marką Huawei i nie będzie ona kontynuowana – potwierdziła nam Anna Zielińska, CEO Stor9_.
Decyzja zbiegła się w czasie z informacją rozpowszechnioną przez brytyjski „Daily Mail”, jakoby Huawei miał przeszkolić 50 tys. rosyjskich ekspertów w zakresie walki z hakerami (m.in. z grupy Anonymous) paraliżującymi obecnie tamtejszą sieć.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Chińska firma twierdzi jednak, że te doniesienia nie są prawdziwe i wystosowała krótkie oświadczenie: „Huawei CBG Polska żałuje zakończenia partnerstwa z Robertem Lewandowskim. Doceniamy naszą długoletnią współpracę i życzymy mu samych sukcesów w przyszłości. Huawei przypomina równocześnie, że publikacja Daily Mail to fake news – zawarte w niej informacje są nieprawdziwe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing