W ostatnim czasie istotnie wzrosło zainteresowanie kosmetykami naturalnymi. Przyczynia się do tego zarówno coraz większa świadomość konsumentów, jak i dostępność artykułów o prostym składzie, które można już kupić nie tylko w specjalistycznych sklepach. Aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów w zakresie higieny i pielęgnacji, Kaufland postanowił stworzyć własną linię kosmetyków naturalnych – bevola naturals. Produkty nie zawierają silikonów, parafiny i drobin mikroplastiku, a dodatkowo są neutralne dla klimatu*.
Proste i zrozumiałe składy
Dbając o codzienną higienę i pielęgnację, sięgamy nawet po kilkanaście różnych kosmetyków. W ich składzie mogą występować czysto syntetyczne substancje zapachowe, barwniki oraz środki konserwujące, w tym oleje mineralne zwiększające ryzyko niepożądanych reakcji skórnych. Mając to na uwadze oraz chcąc zapewnić klientom jeszcze większy wybór artykułów do pielęgnacji i higieny, Kaufland wprowadził do oferty nową markę – bevola naturals, która obejmuje wegańskie kosmetyki produkowane wyłącznie dla sieci. Wszystkie produkty marki bevola naturals są certyfikowane przez niezależną organizację non-profit NATRUE, a ich receptury nie zawierają silikonów, parafiny, olejów mineralnych oraz czysto syntetycznych barwników i substancji zapachowych.
Zobacz również
Marka bevola naturals obejmuje obecnie kilkanaście produktów – w zależności od sklepu są to: żele pod prysznic, balsamy i masła do ciała, mydła, szampony, odżywki i maski do włosów w różnych wariantach. Produkty zawierają m.in. składniki pochodzenia naturalnego, takie jak olej kokosowy, masło shea czy ekstrakty z cytrusów z uprawy ekologicznej.
Przyjazne dla środowiska
Artykuły bevola naturals zostały wytworzone z dbałością o bezpieczeństwo nie tylko dla skóry człowieka, ale także i środowiska. Receptury produktów nie zawierają mikroplastiku. Artykuły są także neutralne dla klimatu*, co oznacza, że sieć dokładnie zmierzyła ich ślad węglowy, a emisje, których nie może uniknąć, są kompensowane poprzez wsparcie certyfikowanych projektów ochrony klimatu. W opakowaniach produktów bevola naturals Kaufland stosuje m.in. materiały, które pochodzą z recyklingu czy też nadają się do ponownego przetworzenia. Na tego typu opakowaniach można znaleźć specjalne oznaczenie „świadomie zapakowane”.
Jednym z priorytetów sieci Kaufland jest rozwój asortymentu o produkty wytworzone w sposób zrównoważony. Poprzez nową markę bevola naturals zapewniamy naszym klientom jeszcze większy wybór certyfikowanych kosmetyków wegańskich, które w swoim składzie nie zawierają czysto syntetycznych substancji. Wierzymy, że zarówno właściwości pielęgnacyjne, jak i ekologiczne walory produktów przekonają konsumentów do wypróbowania naszej nowej marki – podsumowuje Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej w Kaufland Polska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
* Emisje są kompensowane poprzez realizację certyfikowanych projektów związanych z ochroną klimatu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing