Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Na Instagramie nie znajdziemy już „Tygodnika NIE”. Michał Marszał nowym właścicielem profilu

Na Instagramie nie znajdziemy już „Tygodnika NIE”. Michał Marszał nowym właścicielem profilu
Instagramowy profil „Tygodnika NIE” zmienił nazwę i właściciela – odtąd stanie się prywatnym kontem Michała Marszała, który od lat jest odpowiedzialny za prowadzenie social mediów tygodnika. Czy fani satyrycznego profilu powinni spodziewać się zmian w publikowanych treściach?
O autorze
1 min czytania 2022-04-07

fot. Facebook/TogodnikNIE

Konta „Tygodnika NIE” w mediach społecznościowych zrzeszają niemałe grono internautów – na Facebooku profil obserwuje 405 tys. użytkowników, a na Twitterze – blisko 277 tys. Taką samą liczbę fanów satyryczny tygodnik zdobył również na Instagramie. Odtąd jednak profil w serwisie widnieje pod inną nazwą, a wszystkich  obserwujących przejął Michał Marszał.

Nowy właściciel poinformował, że już od dłuższego czasu konto „Tygodnika NIE” było w połowie jego prywatnym profilem. Modyfikacje są wynikiem wspólnej decyzji redakcji i samego Marszała.

Teraz będzie to co prawda mój prywatny profil, ale jeśli chodzi o treści, nic się nie zmieni – powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Marszał.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na decyzję o zmianach wpłynął także fakt, że instagramowe konto zmagało się z dużymi ograniczeniami w dotarciu do odbiorców. Nowa nazwa ma pomóc w poprawie zasięgów i uniknięciu tzw. shadowbanów, czyli blokad nakładanych przez serwis społecznościowy za nieprzestrzeganie regulaminu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

fot. Press.pl za: Instagram/michalmarszal

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jednocześnie dziennikarz zapowiada, że zmiana nazwy nie dotknie kont „Tygodnika NIE” w innych mediach społecznościowych – profile na Facebooku czy Twitterze będą nadal prowadzone pod szyldem gazety.

PS
Administrator mediów społecznościowych „Tygodnika NIE” został nominowany w plebiscycie Piątki ASZa jako osoba, która skutecznie poprawiała nastrój Polaków w 2021 roku.