Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Bored Ape Yacht Club stworzy filmową trylogię

Bored Ape Yacht Club stworzy filmową trylogię
Twórcy kolekcji NFT Bored Ape Yacht Club ogłaszają, że powstanie trylogia filmowa, w której główne role odegrają… małpy-awatary BAYC. Filmy zostaną wyprodukowane przez giełdę kryptowalut Coinbase.
O autorze
1 min czytania 2022-04-13

Trylogia filmowa Bored Ape Yacht Club zostanie nazwana „The Degen Trilogy”. „Degen” w slangu świata kryptowalut oznacza osobę, która kupuje cyfrowe aktywa, nie wiedząc, czym dokładnie one są.

Filmy spod znaku małpy zostaną wyprodukowane przez Coinbase – portfel i giełdę kryptowalut. Pierwsza część filmu ukaże się już w czerwcu. Na razie niewiele wiadomo na temat potencjalnej fabuły.

W trylogii mają jednak ukazać się małpy stworzone przez Bored Ape Yacht Club. Co ciekawe – Coinbase poprosił właścicieli tokenów o wymyślenie interesujących historii dot. ich tokenów NFT. Dzięki temu będą mogły one pojawić się w filmach, a sami posiadacze otrzymają 10 tys. dolarów z opłaty licencyjnej.

Coinbase przygotowuje także oficjalną stronę trylogii, gdzie po połączeniu z ich portfelem, będzie można zajrzeć za kulisy powstawania filmów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Znudzone małpy podbijają świat mody i kultury? Bored Ape Yacht Club wkracza do mainstreamu – pojawia się w animowanym serialu i w kampanii adidasa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Właściciel kolekcji NFT Bored Ape Yacht Club pomylił się, wpisując cenę na aukcji jednego z tokenów. W rezultacie grafika została sprzedana za znacznie niższą kwotę – zamiast 300 tys. dolarów do właściciela „znudzonych małp” trafiły jedynie 3 tys.