W moim metalowym kubeczku
Radler ideolo
K**** brother ale kombo
Leje harnolda z puchy
Pół na pół
Z lodo herbatą
Leżę na molo a gardło
Łaskotam powoli pianą, k****”
Tak brzmi refren piosenki „Harnaś Ice Tea” w wykonaniu zespołu Gawryle, która szybko podbiła sieć. Typowo letni utwór o piciu mieszanki piwa Harnaś i herbaty mrożonej ma już ponad 30 mln wyświetleń, a konsumenci zyskali nowy pomysł na samodzielne stworzenie letniego trunku.
Zobacz również
Okazuje się jednak, że pomysł wykorzystali nie tylko fani Harnasia, ale także producenci alkoholu. Carlsberg, właściciel marki Harnaś, wszedł we współpracę z siecią sklepów Żabka, która będzie dystrybuować ich nowy produkt – Harnasia LodoHerbatę o smaku brzoskwiniowym.
Decyzja o wypuszczeniu na rynek produktu, o którym dużo się mówi na YouTubie, nikogo nie powinna dziwić – szczególnie, gdy przypomnimy sobie sukces sprzedażowy produktów Ekipy. Stworzone przez nich lody (we współpracy z marką Koral) wyprzedały się na pniu, a ogromną siłą w promocji nowego produktu okazała się właśnie platforma społecznościowa. Teraz okazuje się, że twórcy publikujący na YouTube swoje treści, mogą inspirować producentów do wypuszczania na rynek całkowicie nowych rzeczy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wyświetl ten post na Instagramie
PS
Z czego wynika fenomen Ekipy Friza? Czy sukces słynnej grupy youtuberów jest dobrze zaplanowaną strategię marketingową czy raczej dziełem przypadku? Na te pytania odpowiadają eksperci od marketingu i social mediów.
PS 2
Popularni influencerzy z Ekipy nie osiedli na laurach i dla swoich fanów przygotowali kolejną nowość, tym razem związaną z powrotem do szkół. We współpracy z marką Herlitz zaprojektowali i stworzyli niepowtarzalną serię materiałów papierniczych.