TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

CPaaS: komunikacja za pomocą wielu kanałów w jednej platformie

CPaaS: komunikacja za pomocą wielu kanałów w jednej platformie
O autorze
1 min czytania 2022-04-25

Pobierz Trendbook NowegoMarketingu 2022

W ciągu ostatniego roku zaobserwowaliśmy dynamiczny wzrost zainteresowania rozwiązaniami CPaaS (Communications Platform-as-a-Service). Potwierdzają to prognozy Juniper Research, z których wynika, że ten segment rynku będzie rozwijał się w tempie 30 proc. rdr i w 2025 roku jego globalna wartość wyniesie 23 mld USD. Co zyskujemy korzystając z CPaaS? Jak efektywnie wdrożyć komunikację wielokanałową?

Wszyscy wiemy o tym, jak ważna jest odpowiednio zaplanowana komunikacja z klientami za pomocą dopasowanych do nich kanałów. Idąc krok w krok za cyfryzacją społeczeństwa, dynamiczną skalą rozwoju rynku e-commerce oraz zmianami w nawykach konsumentów musimy nieustannie optymalizować naszą strategię komunikacji, dbać o bezpieczeństwo, odpowiedni poziom wskaźnika OR i sprzedaż.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki wykorzystaniu jednej w pełni zautomatyzowanej platformy jesteśmy w stanie realizować wysyłki w sposób uporządkowany, płynny oraz za pomocą wielu kanałów takich jak np. SMS, e-mail, mobile push, web push, MMS czy RCS. Wiele narzędzi zamkniętych w ramach jednego rozwiązania, jakim jest platforma CPaaS umożliwia nam np. dynamiczną segmentację baz danych, zbieranie danych czy realizowanie komunikacji typu RTM. Pełna zgodność z RODO, certyfikat ISO, dedykowane serwery, autorskie rozwiązania antyphishingowe czy regularne testy penetracyjne gwarantują nam najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podejście CPaaS-owe, sprawdza się zarówno w branżach takich jak e-commerce, retail czy fintech, będzie efektywne dla segmentu enterprise, jak i tysięcy mniejszych i średnich podmiotów. Odpowiednio dobrana infrastruktura do komunikacji wielokanałowej umożliwia firmom podniesienie jakości obsługi klienta, zapewnia wyższy OR czy bezpieczeństwo.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Planując swoje działania, powinniśmy pamiętać, żeby w centrum naszej strategii komunikacji były potrzeby klientów. Aby mieć pewność, że wchodzimy z nimi w interakcje w takim kanale, który jest dla klientów nie tylko wygodny, ale także łączy się z celami biznesowymi i realnie wspiera działania sprzedażowe. W tegorocznym wydaniu TrendBooka przygotowaliśmy specjalny rozdział, który poświęciliśmy różnym aspektom komunikacji wielokanałowej, którą można realizować w ramach brandów wchodzących w skład Vercom S.A.

 

Autor:

Michał Dąbrowski

Od 2011 związany z marketingiem, komunikacją i technologiami. W swojej pracy ogromny nacisk kładzie na synergię pomiędzy działami marketingu i sprzedaży oraz holistyczne podejście do prowadzonych działań. Współtworzył jeden z największych w Polsce serwisów o fintechu, realizował kampanie dla startupów, banków, SaaS-ów oraz insuretechów. Od 2021 roku zawodowo związany z Vercom S.A. – globalnym dostawcą usług CPaaS, gdzie odpowiada za marketing i komunikację.

 

Pobierz Trendbook NowegoMarketingu 2022

 

Artykuł powstał we współpracy z Vercom.