Nadchodzące miesiące to czas wielkich zmian w serwisie Netflix. Po utracie ponad 200 tys. użytkowników, gigant streamingowy postanowił wprowadzić tańsze pakiety, w których pojawią się reklamy. Niedawno potwierdzono informację, że nowy rodzaj konta zostanie dodany do oferty jeszcze w 2022 roku. Netflix planuje także ograniczenie nielegalnego dzielenia się hasłami, które uważa za główną przyczynę utraty subskrybentów.
Netflix stoi obecnie przed sporym wyzwaniem, jakim jest przyciągnięcie nowych użytkowników i przede wszystkim zachęcenie jak największej liczby obecnych subskrybentów do pozostania na platformie. W tym celu stale poszerzana jest biblioteka gier mobilnych, a kolejnym sposobem na zwiększenie atrakcyjności serwisu jest wprowadzenie do oferty programów na żywo.
Zobacz również
Netflix nie podaje, kiedy nowa opcja zostanie wprowadzona – jak podaje „New York Times”, prace nad transmisjami na żywo są obecnie na „wczesnym etapie rozwoju”.
Na razie wiadomo, że nowe treści obejmowałyby programy typu reality show, talent-show oraz stand-upy. Subskrybenci Netflixa zyskaliby możliwość głosowania na wybranych uczestników programów rozrywkowych w czasie rzeczywistym. Dzięki nowemu rozwiązaniu możliwe stałoby się również wchodzenie w interakcje na żywo podczas festiwalu „Netflix is a Joke”, który zrzesza setki najpopularniejszych komików.
Obecnie mało prawdopodobne jest, że transmisje na żywo będą rozszerzone także na wydarzenia sportowe, takie jak popularne „Drive To Survive F1”. Według nieoficjalnych informacji ta opcja może zostać ponownie rozpatrzona w przyszłości.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing