W ramach drugiej edycji Global Best of the Best Effies w składzie jurorskim znalazło się 5 ekspertów branży marketingowej z Polski. Najlepszych z najlepszych będą wybierać m.in.:
- Marta Życińska, vice president, marketing and communications, CEE Mastercard
- Paweł Patkowski, brand & marketing communication director, Orange Polska
- Anna Putts, director brand & content marketing Central Europe, HBO Europe
- Inga Songin, regional marketing director PLEE, board of directors member, Reckitt Health and Nutrition
- Arkadiusz Gwizdek, marketing director, SKODA Polska – Volkswagen Group Polska
Global Best of the Best Effies ma na celu określenie najskuteczniejszych działań marketingowych minionego roku spośród wszystkich zwycięzców Grand i Gold Effie na całym świecie.
Zobacz również
Idea Global Best of the Best Effies jednoczy społeczność marketingową wokół pomysłów, wiedzy i doświadczenia na największą możliwą skalę. Patrząc z tej perspektywy, obecność tak licznego grona z Polski pośród oceniających prace jurorów cieszy i nobilituje. Polska edycja Effie Awards od lat przoduje pod względem organizacji oraz rozwoju, dostarczając branży narzędzie edukacyjne, platformę wymiany doświadczeń, ścierania się poglądów i wyznaczania standardów marketingu. To wszystko sprawia, że wiedza i doświadczenie płynące z Polski jest cenione– podkreślił Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, przewodniczący Effie Partner Council.
Zwycięzcy złota ze wszystkich kwalifikujących się konkursów Effie będą rywalizować o Global Grand Effie w swoich kategoriach. W końcowym etapie staną w szranki o statuetkę Iridium Effie, która jest przyznawana za najbardziej efektywne działania marketingowe na świecie. Jury składa się z kadry kierowniczej wyższego szczebla ze strony reklamodawców i agencji, reprezentujących różne dyscypliny. Obrady będą miały formę zdalną.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing