Silna reprezentacja polskiego rynku komunikacji marketingowej wśród jurorów Global Best of the Best Effies

O autorze
1 min czytania 2022-06-27

W ramach drugiej edycji Global Best of the Best Effies w składzie jurorskim znalazło się 5 ekspertów branży marketingowej z Polski. Najlepszych z najlepszych będą wybierać m.in.:

  • Marta Życińska, vice president, marketing and communications, CEE Mastercard
  • Paweł Patkowski, brand & marketing communication director, Orange Polska
  • Anna Putts, director brand & content marketing Central Europe, HBO Europe
  • Inga Songin, regional marketing director PLEE, board of directors member, Reckitt Health and Nutrition
  • Arkadiusz Gwizdek, marketing director, SKODA Polska – Volkswagen Group Polska

Global Best of the Best Effies ma na celu określenie najskuteczniejszych działań marketingowych minionego roku spośród wszystkich zwycięzców Grand i Gold Effie na całym świecie.

Idea Global Best of the Best Effies jednoczy społeczność marketingową wokół pomysłów, wiedzy i doświadczenia na największą możliwą skalę. Patrząc z tej perspektywy, obecność tak licznego grona z Polski pośród oceniających prace jurorów cieszy i nobilituje. Polska edycja Effie Awards od lat przoduje pod względem organizacji oraz rozwoju, dostarczając branży narzędzie edukacyjne, platformę wymiany doświadczeń, ścierania się poglądów i wyznaczania standardów marketingu. To wszystko sprawia, że wiedza i doświadczenie płynące z Polski jest cenione– podkreślił Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, przewodniczący Effie Partner Council.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zwycięzcy złota ze wszystkich kwalifikujących się konkursów Effie będą rywalizować o Global Grand Effie w swoich kategoriach. W końcowym etapie staną w szranki o statuetkę Iridium Effie, która jest przyznawana za najbardziej efektywne działania marketingowe na świecie. Jury składa się z kadry kierowniczej wyższego szczebla ze strony reklamodawców i agencji, reprezentujących różne dyscypliny. Obrady będą miały formę zdalną.

Słuchaj podcastu NowyMarketing