1. W marketingu najważniejsze są…
Pomysł i Excel.
2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł, to…
Jedna z pierwszych analiz konkurencji, którą robiłam. Pamiętam, że wtedy wydawało mi się to bardzo ekscytujące, oglądać reklamy i rozkładać je na czynniki pierwsze. Oczywiście, co do ekscytacji, dawno już zmieniłam zdanie. Po prezentacji z moim ówczesnym szefem usłyszeliśmy od klienta, że tym razem nie było tak źle, co oznaczało pochwałę, jakiej dawno nie było.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…
Zmiana profilu zawodowego, przejście ze strony agencji na stronę klienta. Pierwsze trzy miesiące poruszałam się zupełnie po omacku.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…
Szereg innowacji, które udało się wdrożyć w ramach projektu Getin UP. Z ogromną przyjemnością i zaskoczeniem odkrywałam, jaką moc może mieć innowacja, jak staje się motorem zmian wewnątrz organizacji i w postrzeganiu marki przez klientów. Dla mnie osobiście oznaczało to również konieczność poznania wielu aspektów technologicznych, o których nie miałam pojęcia.
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
Oreo Daily Twist, za danie sobie możliwości zrobienia Oreo Blackout Tweet. Takie okazje zdarzają się niezwykle rzadko.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Power out? No problem. pic.twitter.com/dnQ7pOgC — Oreo Cookie (@Oreo) February 4, 2013
Słuchaj podcastu NowyMarketing
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…
Personalizacja. Dzięki technologii jesteśmy w stanie zaskakująco precyzyjnie indywidualizować content przekazywany klientom, a to realnie zwiększa zwrot z inwestycji.
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…
Angielskojęzyczni prelegenci na polskich konferencjach branżowych.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Szacunek, którego moim zdaniem brakuje po obu stronach. Pod tym względem jesteśmy wciąż niedojrzałym rynkiem.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Benchmarków i pytań. Odbijanie się od myśli innych jest trampoliną do stworzenia nowych rzeczy w swojej działce.
10. Gdybym miała reklamować bigos jako źródło witaminy C w Kalifornii, a miałabym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…
Odwołałabym się do sprawdzonych technik, czyli szok i niedowierzanie: „Przez przypadek zjadła bigos i odmłodniała o 15 lat. SPRAWDŹ!”
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego, że …
Nie jest nudny.
Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu, Getin Noble Bank
Od 2011 związana z grupą GNB, początkowo odpowiadała za markę Noble Bank. Od 2012 pracuje dla Getin Bank, gdzie opracowywała projekt zmian wizerunku w oparciu o rozwiązania nowatorskiej bankowości. Wcześniej przez 7 lat związana była z Działem Strategii DDB Warszawa, gdzie realizowała projekty dla takich marek, jak: Eurobank, Algida, Liberty Direct, LOT, Johnson&Johnson, Łowicz. Wielokrotnie nagradzana w konkursie Effie. Zwyciężczyni kategorii Innovation na festiwalu Cannes Lions za projekt Display Card. Ukończyła Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz podyplomowe studia na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na SGH.