Teraz każdy, kto kiedykolwiek zastanawiał się, co zrobić ze starą pralką, zepsutym tosterem, czy niedziałającym żelazkiem, może dowiedzieć się tego z kilkunastosekundowych animacji opracowanych na potrzeby kampanii. Informują one, gdzie oddać zalegający sprzęt, co grozi za pozostawienie elektrośmieci w śmietniku oraz jak wygląda przetwarzanie i recykling starego AGD.
Wciąż okazuje się bowiem, że przeciętny użytkownik elektroniki najczęściej przechowuje nieużywane sprzęty w domu… a tego właśnie nie wolno robić. Dlaczego? Sprawdzić można tutaj: www.beko.com/pl-pl/elektroeko.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za opracowanie idei wraz z KV kampanii i dedykowanym LP oraz projekty i realizację animacji odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa 4ALL, o której Anna Podsiadło
marketing manager ElekroEko, wypowiada się tak:
Agencja 4ALL to przede wszystkim dobrze rozumiejący potrzeby klienta i rynku, kompetentni ludzie. Ich profesjonalizm, kompleksowe i dogłębne podejście do briefu oraz zrozumienie naszych potrzeb zaowocowało dobrą, płynną współpracą, a w konsekwencji kampanią „Działaj eko_logicznie. Cieszymy się także, że agencja 4ALL z takim zaangażowaniem podjęła bardzo ważny dla nas temat dbałości o środowisko. Jesteśmy przekonani, że kampania „Działaj eko_logicznie” przyczyni się do zwiększenia świadomości użytkowników elektroniki. To kolejna cegiełka do lepszego jutra
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing