TOFU Studio z nagrodami w Hong Kong Global Design Awards

Gdańskie TOFU Studio otrzymało aż sześć nagród w odbywającym się w Hong Kongu konkursie Hong Kong Global Design Awards. Polacy w wybranych kategoriach otrzymali złoto, srebro, trzy brązy oraz wyróżnienie.
O autorze
1 min czytania 2022-07-21

Azjatycki konkurs HONG KONG GLOBAL DESIGN AWARDS organizuje założone w 1972 roku stowarzyszenie projektantów w Hongkongu: Hong Kong Designers Association (HKDA). Nagrody HKDA GLOBAL DESIGN AWARDS to jedne z najbardziej prestiżowych i uznanych cross-dyscyplinarnych wyróżnień projektowych w regionie Azji i Pacyfiku, przyznawane w konkursie organizowanym przez to stowarzyszenie od 1975 roku. Projektanci zgłaszający swoje prace wyróżniani się przez specjalistyczne Jury w ośmiu kategoriach definiujących różne sfery projektowe: Digital, Graphics, Products, Spatial, Rising Creative, Experience, Impact i Design Clientele.

W tym roku gdańskie TOFU Studio zostało nagrodzone złotem w kategorii DIGITAL za projekt animacji przybliżającej historię obrazu „Sąd Ostateczny” autorstwa Hansa Memlinga, przygotowany na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku. Jury tegorocznej edycji w skład, którego weszli m.in. Dr. KAN Tai-keung, Eric CHAN, Hideki NAKAJIMA (1961-2022), Sandy CHOI oraz Taku SATOH w kategorii GRAPHICS postanowiło projekt opakowań dla olsztyńskiej palarni kawy KOFIKADA nagrodzić trzykrotnie: srebrem i dwoma brązami.

Nagrody przyznano odpowiednio w kategoriach opakowania seryjnego, ilustracji reklamowej oraz ilustracji postaci. Dodatkowo TOFU Studio otrzymało także w tej samej kategorii brąz za kalendarz poświęcony historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga oraz wyróżnienie za projekt kalendarza LEGENDY przygotowanego non profit dla UNICEF Polska. 

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ze względu na trwające wciąż obostrzenia pandemiczne gala rozdania nagród tej edycji HONG KONG GLOBAL DESIGN AWARDS odbyła się online pod koniec czerwca tego roku. Wszystkie nagrodzone prace wcześniej musiały przejść dwuetapowy, złożony proces preselekcji. Ostateczne wyniki były zaś ustalane w ramach zorganizowanych paneli jurorskich. Jurorzy nagradzając konkretne projekty szukali w nich przede wszystkim kreatywności, oryginalności oraz wizualnej atrakcyjności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing