Media społecznościowe cały czas rosną w siłę
Według raportu „Digital 22” aż 72% światowej populacji korzysta z social mediów. W Polsce w ciągu roku portalom społecznościowym przybyło 1,3 miliona użytkowników, co oznacza, że jest ich już łącznie 28 milionów. Szkoła biznesu Laba wychodzi naprzeciw tym, którzy chcą dowiedzieć się jak zbudować markę w mediach społecznościowych, zdobyć obserwatorów i ich zaufanie.
Kurs online z nagradzaną media manager
Przykładamy dużą wagę do tego, żeby nasze kursy odpowiadały na realne potrzeby rynku. Stworzyliśmy kurs Social Media Marketing, ponieważ media społecznościowe są przyszłością marketingu. Uczestnicy zdobędą praktyczne kompetencje – dowiedzą się jak stworzyć strategię i zbudować kampanię w social mediach oraz jak mierzyć i analizować ich efekty – mówi Anna Piskorz, country manager w Labie.
Zobacz również
Z uczestnikami kursu swoją wiedzą podzieli się Maria Kuc-Jędrzejewska – ekspertka z ponad 15-letnim doświadczeniem w marketingu. Odpowiada za strategię mediową marek Johnson & Johnson w 8 krajach Europy. Kampanie, które realizowała, zdobywały wiele branżowych nagród, takich jak Effie, Mixx oraz Golden Arrow.
Pandemia pokazała, jak sprawnie działa edukacja online. Kursy Laby zawsze prowadzone są w formie interaktywnych webinarów na żywo. Studenci będą oglądać wykład, zadawać pytania oraz wykonywać praktyczne zadania domowe. Po każdym zadaniu otrzymają indywidualny feedback od ekspertki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]