Blowek promuje nowe produkty Hemp Tea i ogłasza konkurs

W sieci Żabka pojawiły się nowe produkty firmy Excellence Cannabis – napoje niegazowane Hemp Tea. Kampanię promocyjną wspiera komunikacyjnie twórca internetowy Karol ‘Blowek’ Gązwa. Premierze produktów towarzyszy konkurs.
O autorze
1 min czytania 2022-08-05

Karol ‘Blowek’ Gązwa reprezentowany przez agencję WE!RE Fantasy zaangażował się w kampanię promocyjną nowej linii produktów Hemp Tea produkowanych przez firmę Excellence Cannabis. W efekcie współpracy na Instagramie Blowka pojawił się już w niedzielę, 31 lipca, tematyczny post zapowiadający nowe produkty.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Karol Gązwa (@blowek5)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W dniu premiery, 3 sierpnia na kanale YouTube twórcy pojawiło się wideo z lokowaniem produktu, w którym udział wzięli zaproszeni goście min. Iluzjonista Y czy Miejski Drwal. Cały materiał oparty jest na rywalizacji dwóch drużyn, które reprezentują barwy zgodne z linią kolorystyczną puszek. Materiał został nagrany w siedzibie firmy Excellence Cannabis.

Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Premierze produktów towarzyszy konkurs dla klientów, w którym do wygrania są cenne nagrody – telefon iPhone 13 oraz kolaże – wszystkie nagrody są sygnowane marką Hemp Tea oraz autografem Blowka. Aby wziąć udział w konkursie należy zakupić napój Hemp Tea w sieci Żabka, zachować paragon i przesłać zdjęcie z produktem na adres organizatora. Wszystkie informacje o konkursie zawarte są w firmie promującym produkty na kanale Youtube Karola Gązwy oraz w regulaminie pod adresem: hemptea.me/regulamin/.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Napoje Hemp Tea są dostępne w dwóch wariantach smakowych: mango i malina. Wyjątkowości dodają im ekstrakty z konopi siewnych, czarnej herbaty i chmielu.Zależało nam, aby skład Hemp Tea zawierał dużo soków oraz witamin. Dzięki temu nie tylko idealnie gaszą pragnienie, ale również dodają energii w ciągu dnia. Produkty opracowaliśmy z myślą o młodych odbiorcach, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę m.in. z Blowkiem i Iluzjonistą Y – wyjaśnia Sandra Frątczak, specjalistka ds. marketingu w Excellence Cannabis.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się