Marka prezerwatyw zahipnotyzowała małżeństwo, które myślało, że spotyka się po raz pierwszy

Marka prezerwatyw zahipnotyzowała małżeństwo, które myślało, że spotyka się po raz pierwszy
Gdybyś mogła po raz pierwszy spotkać swojego wieloletniego partnera, czy nadal byś się w nim zakochała? To pytanie zostało postawione bohaterce kampanii marki prezerwatyw Skyn, która została... zahipnotyzowana. W eksperymencie wziął udział także jej mąż.
O autorze
2 min czytania 2022-08-08

Marka Skin, we współpracy z tokijską agencją UltraSuperNew, stworzyła krótki film, w którym występują Haruka i Chiaki Hatakeyama. Bohaterowie są małżeństwem od dziesięciu lat i dobrowolnie zgodzili się na udział w eksperymencie społecznym. Na czym on dokładnie polega?

Reżyser Tomokazu Saito postanowił zahipnotyzować parę śmiałków, którzy zapomnieli o tym, że znają się od lat – przed kamerami mieli spotkać się znów „po raz pierwszy”. Bohaterowie zostali przedstawieni tak, jakby się byli dla siebie obcymi osobami – wdali się w grzecznościową pogawędkę tak samo, jak z każdym nieznajomym. W nagraniu widać, że para początkowo rozmawia ze sobą w dość nieśmiały sposób, a dopiero z czasem bardziej otwiera się na siebie emocjonalnie – odkrywają swoje zainteresowania i osobowości.

Na koniec eksperymentu mężczyzna i kobieta zostali spytani o opinie na swój temat – czy spodobali się sobie nawzajem i czy chcieliby się spotkać ze sobą ponownie. Co ciekawe, oboje odpowiedzieli, że zdecydowanie są zainteresowani rozwijaniem tej znajomości. 

Nietypowa i kontrowersyjna kampania Skyn kończy się sloganem „Soft Love” – celem marki jest pomoc w ożywieniu relacji intymnych oraz wyzwolenie ekscytującego uczucia, którego cały czas mogą doświadczać nawet długoletni partnerzy. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Chcieliśmy zrobić coś, co przypomni parom o podstawowym powodach, dla których tyle lat są ze sobą razem – powiedziała Annie Hou, szefowa ds. rozwoju biznesu w regionie Azji i Pacyfiku w Skyn. – Powodem jest zazwyczaj to, że po prostu te osoby bardzo się lubią – dodaje Hou.

– Na początku mieliśmy wątpliwości, czy ten pomysł zadziała, ponieważ musieliby całkowicie wymazać wspomnienia u osób, które budowały je przez lata – dodał Yousuke Ozawa, dyrektor kreatywny w UltraSuperNew. – Jednak kiedy hipnoza zadziałała, byliśmy zachwyceni. Para zaczęła się przed sobą otwierać, a my poczuliśmy, że na naszych oczach dzieje się coś magicznego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Para z kampanii została wyłoniona w castingu – twórcy szukali bohaterów, którzy nie tylko będą pasować do marki Skyn, ale także, którzy będą mogli zostać poddani hipnozie. Haruka i Chiaki okazali się idealnymi kandydatami. Oboje zgodzili się przystać na podstawowe warunki prawne, związane z tym nietypowym eksperymentem, a także wydali zgodę na korzystanie ze stworzonego materiału przez koleje sześć miesięcy.

Para mówi na samym początku nagrania, że nigdy wcześniej nie była poddawana hipnozie i miała z tym pewne obawy. Co by się wydarzyło, gdyby małżeństwo jednak nie przypadło sobie do gustu i po tej krótkiej „pierwszej” rozmowie jednak nie chciała kontynuować tej znajomości? Okazało się, że twórcy kampanii byli na to przygotowani – gdyby reakcja bohaterów okazała się inna niż przywidywano, oboje mieli zostać poddani procesowi ponownego wyzwalania uczucia za pomocą listy 36 pytań, które „prowadzą do miłości” (według badań Uniwersytetu Kalifornijskiego).