Publicis Worldwide Poland wygrywa przetarg PKP Intercity

Agencja Publicis Worldwide Poland wygrała przetarg organizowany przez PKP Intercity na tworzenie kampanii wizerunkowo-produktowych.
O autorze
0 min czytania 2022-09-05

Pierwsza odsłona najnowszej kampanii zadebiutuje już w październiku w telewizji, radiu, internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Współpraca z tak dużą i rozpoznawalną w Polsce marką to dowód potwierdzający szerokie kompetencje Publicis Worldwide Poland i wyzwanie, które mobilizuje do nieustannego rozwoju. Jesteśmy dumni z tego, że po raz kolejny PKP Intercity powierzyło naszej agencji realizację swojej kampanii wizerunkowej i już nie możemy doczekać się pokazania kolejnych efektów naszej współpracy  – komentuje Kamila Roszkowska, managing partner z agencji Publicis Worldwide Poland.

W maju 2022 agencja zrealizowała wielokanałową kampanię „Zakochaj się w kolei”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj