Niebawem rusza nabór dla szkół w ramach akcji #beeYOPE

YOPE nie ustaje w działaniach na rzecz pszczół. Właśnie rusza kolejna edycja #beeYOPE – akcji dzięki której YOPE już od pięciu lat wspiera dzikie zapylacze.
O autorze
1 min czytania 2022-09-07

W tym roku partnerem oficjalnym akcji #beeYOPE została FUNDACJA BNP PARIBAS. Dzięki tej współpracy, do szkół trafi aż 800 pakietów edukacyjnych, z których dzieci poznają rolę pszczół w środowisku i wysieją szkolne łąki. Każdy pakiet to gotowa lekcja dla 25 dzieci!

Wspieraj pszczoły całą klasą!

Tegoroczna edycja #beeYOPE to kontynuacja działań zapoczątkowanych wiosną 2021 roku. Jak poprzednio, do wspólnych aktywności zaproszone są szkoły podstawowe, nauczyciele i uczniowie klas 1-5.

Rozdane zostaną kolejne setki pakietów edukacyjnych, które zapewnią porywające lekcje o nasionach, polnych kwiatach i dzikich owadach. Każdy pakiet zawiera 25 zeszytów ćwiczeń pełnych zadań i zabaw oraz gadżety, jak ołówki i zestawy naklejek, a także teczkę z materiałami dydaktycznymi dla nauczyciela i saszetkę z nasionami do wysiania 25m2 szkolnej łąki. To aż 20 000 dzieci, które dowiedzą się o dzikich pszczołach i łakach oraz 20 000 m2 łąk wysianych przy szkołach w całej Polsce.

Jak zdobyć pakiet?

Wystarczy wypełnić formularz załączony na stronie: www.yope.me/beeyope2022.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zapisy dla szkół ruszają 12 września o godzinie 12:00, a zgłosić klasę do programu może zarówno nauczyciel, jak i rodzice. 

Na ratunek pszczołom!

Podczas pierwszej edycji akcji #beeYOPE w 2018 roku, dzięki sprzedaży serii kosmetyków Kwiat Lipy, wysianych zostało tysiąc metrów kwadratowych kwietnych łąk. Mogło z nich skorzystać łącznie nawet 15 milionów różnego rodzaju owadów. Rok później z rozdawanych bezpłatnie nasion roślin miododajnych powstało kolejne 10 000 łączek dla 75 milionów zapylaczy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dodatkowo, marka YOPE przeznaczyła cały dochód z licytacji dzieł sztuki na rzecz Fundacji Łąka. Dzięki działaniom w 2020 roku w trzech miastach w Polsce w Warszawie, Białymstoku i Wrocławiu stanęły w pełni samowystarczalne hotele dla owadów.

Czwarta edycja ruszyła ze wspomnianą już akcją edukacyjną w szkołach, kiedy to na terenie całej Polski rozdano 300 pakietów. To nadal nie koniec tej wartościowej misji!