Alina Stasiak: Czy w Polsce powstaną dziecięce farmy talentów?

Alina Stasiak: Czy w Polsce powstaną dziecięce farmy talentów?
Zapraszamy do śledzenia cyklu podcastów PR na backstage’u, który powstał we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jego prowadzącymi są ekspertki od PR-u i influencer marketingu – Emilia Zakrzewska i Dagmara Tarka.
O autorze
1 min czytania 2022-09-21

Sprawdź pozostałe odcinki podcastu z cyklu „PR na backstage’u”:

Gościnią kolejnego odcinka podcastu jest Alina Stasiak – jedna ze 100 globalnych łowczyń talentów muzycznych, ekspertka ds. wizerunku i komunikacji niewerbalnej. 

W podcaście Alina Stasiak opowiedziała m.in. o tym, jak działają koreańskie farmy talentów, w jaki sposób wyszukują talenty muzyczne międzynarodowi łowcy gwiazd, co kryje się za kulisami branży muzycznej, jaka jest recepta na długofalową karierę muzyczną oraz dlaczego jest przeciwna udziałowi dzieci w showbiznesie. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jestem przeciwna, aby w talent show było obecne granie na emocjach dzieci. Oczywiście, jeżeli rodzic/opiekun widzi potencjał w swoim dziecku, to niech go rozwija, ale dla psychiki dziecka ciągła ekspozycja na ocenę nie jest dobra. Z pewnością to kwestia także mentalności i kraju. Spójrzmy na fenomen koreańskiego k-popu. W Korei istnieją farmy talentów, gdzie rodzice podpisują z wytwórniami w imieniu dzieci mordercze kontrakty, zobowiązujące ich do wielogodzinnych treningów tańca, gry aktorskiej, śpiewu i przebywania przez wiele lat z dala od rodziny. Co więcej, w tym kraju to się sprawdza. Ale… istnieje tam bardzo wysoki odsetek samobójstw wśród gwiazd – podkreśla Alina Stasiak.  

O czym jeszcze Emilia rozmawia z Aliną?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • O tym, jak łowi się talenty na rynku muzycznym w Polsce, a jak w USA?
  • Na co zwracają uwagę największe wytwórnie muzyczne, wybierając wokalistów/wokalistki do współpracy?
  • Jak na rynku muzycznym wyróżnić się na tle konkurencji?
  • Jak kreować skutecznie wizerunek muzyczny? 
  • Czy piosenkarze powinni korzystać z porad specjalistów od wizerunku?

Zapraszamy do odsłuchu i komentowania rozmowy na Instagramie: @prnabackstageu.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się