Piotr Fronczewski i Pih nagrali utwór do kampanii „Alkohol i samochód – to się nie rymuje”

Po dwóch miesiącach trwania kampanii promującej odpowiedzialną konsumpcję alkoholu „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” przyszedł czas na premierę utworu muzycznego, którego współautorami są internauci, a wykonawcami Piotr Fronczewski i Pih.
O autorze
1 min czytania 2022-09-21

Światło dzienne ujrzał teledysk, którego głównym przekazem jest zakaz prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu. Utwór powstał w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” stworzonej przez agencję V&P na zlecenie Kompanii Piwowarskiej.

W komunikacji tak poważnego przekazu zasadnicza jest wiarygodność, więc tworząc wieńczący akcję teledysk, postawiliśmy na prostotę, pokazanie autentycznej relacji między naszymi bohaterami oraz zakulisowych smaczków tej niecodziennej produkcji – kto nie byłby ciekawy, jak wygląda Piotr Fronczewski ćwiczący rap w studio? – opowiada Marta Glapińska, dyrektorka kreatywna w V&P.

Uczestnicy konkursu poprzez social media Kompanii Piwowarskiej zgłaszali swoje propozycje fraz, a z wybranych rymów powstał utwór zarapowany przez Piotra Fronczewskiego i Piha. Autorem podkładu muzycznego jest kompozytor i producent Magiera.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Otrzymaliśmy ponad dwa tysiące zgłoszeń, które były na tak wysokim poziomie, że wystarczyły nam dwie godziny na złożenie utworu – skomentował Adam Piechocki, występujący pod pseudonimem Pih.
Dawno nie rapowałem, ale było to ciekawe doświadczenie i mam nadzieję, że efekt końcowy spodoba się naszym słuchaczom – dodał Piotr Fronczewski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Utwór jest dostępny na YouTube, na platformach streamingowych: Spotify, Tidal, Apple Music, iTunes Store, Amazon Music, deezer, Boomplay oraz w social media Kompanii Piwowarskiej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Często zapominamy, że popularność to nie tylko liczba obserwujących profil, a nasza akcja udowodniła, że twarzą kampanii digitalowej może być nawet osoba bez własnych kanałów social mediowych – mówi Przemysław Guzik, head of shopper marketing w V&P.

Agencja V&P była odpowiedzialna za scenariusz, oprawę wizualną, a także produkcję wideoklipu. Patronat nad kampanią objęło Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.