Światło dzienne ujrzał teledysk, którego głównym przekazem jest zakaz prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu. Utwór powstał w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” stworzonej przez agencję V&P na zlecenie Kompanii Piwowarskiej.
W komunikacji tak poważnego przekazu zasadnicza jest wiarygodność, więc tworząc wieńczący akcję teledysk, postawiliśmy na prostotę, pokazanie autentycznej relacji między naszymi bohaterami oraz zakulisowych smaczków tej niecodziennej produkcji – kto nie byłby ciekawy, jak wygląda Piotr Fronczewski ćwiczący rap w studio? – opowiada Marta Glapińska, dyrektorka kreatywna w V&P.
Zobacz również
Uczestnicy konkursu poprzez social media Kompanii Piwowarskiej zgłaszali swoje propozycje fraz, a z wybranych rymów powstał utwór zarapowany przez Piotra Fronczewskiego i Piha. Autorem podkładu muzycznego jest kompozytor i producent Magiera.
Otrzymaliśmy ponad dwa tysiące zgłoszeń, które były na tak wysokim poziomie, że wystarczyły nam dwie godziny na złożenie utworu – skomentował Adam Piechocki, występujący pod pseudonimem Pih.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dawno nie rapowałem, ale było to ciekawe doświadczenie i mam nadzieję, że efekt końcowy spodoba się naszym słuchaczom – dodał Piotr Fronczewski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Utwór jest dostępny na YouTube, na platformach streamingowych: Spotify, Tidal, Apple Music, iTunes Store, Amazon Music, deezer, Boomplay oraz w social media Kompanii Piwowarskiej.
Często zapominamy, że popularność to nie tylko liczba obserwujących profil, a nasza akcja udowodniła, że twarzą kampanii digitalowej może być nawet osoba bez własnych kanałów social mediowych – mówi Przemysław Guzik, head of shopper marketing w V&P.
Agencja V&P była odpowiedzialna za scenariusz, oprawę wizualną, a także produkcję wideoklipu. Patronat nad kampanią objęło Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.