Nowa platforma komunikacji adresuje potrzebę niezależności i wolności. Kierowana jest do osób, które rozumieją, czym jest życie poza schematami i na własnych warunkach. Amundsen zachęca do realizowania pasji i celów, ale bez presji na wyniki. Nowe hasło marki zostało podkreślone poprzez wizualizacje akcentujące górski krajobraz oraz lodowe, oszronione oraz wodne powierzchnie. Całość utrzymana jest w błękitnej, lodowej kolorystyce. Ważnym elementem nowej identyfikacji jest róża wiatrów, wprost nawiązująca do podróżowania, czy odkrywania nowych miejsc.
– Wysoka jakość i wyjątkowo delikatny smak to cechy, które wyróżniają Amundsena w kategorii wódek czystych. Dzięki unikalnej technologii filtracji poniżej 0 stopni Celsjuszai krystalicznie czystej wodzie, marka z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Teraz ma również nową platformę komunikacji „Układaj świat po swojemu”, by wspierać życie na własnych warunkach, bez pośpiechu i bez zbędnej presji. Zmieniając platformę i sposób komunikacji zależało nam, by podkreślić, że każdy z nas jest przede wszystkim wolny i niezależny, a swoje cele może osiągać, tak jak chce i kiedy chce – mówi Marta Uss, senior brand manager marki Amundsen w Stock Polska.
Zobacz również
Łagodny smak zamknięty w butelce przypominającej bryłę lodu
Inspiracją do powstania wódki Amundsen była jedna z najtrudniejszych wypraw w historii ludzkości – zdobycie bieguna południowego. Pionierska ekspedycja, kierowana przez norweskiego badacza, Roalda Amundsena, miała miejsce w 1911 roku. Amundsen hołduje tej pamiętnej eskapadzie oraz nieskazitelnej przyrodzie Antarktydy, dlatego wyróżnia się krystaliczną czystością oraz niezwykle delikatnym i łagodnym smakiem. Wysoką jakość zawdzięczana 6-krotnej destylacji i filtracji poniżej 0°C, a także składnikom: mieszance jęczmienia i żyta oraz krystalicznie czystej wodzie. Zamknięty w wyjątkowej butelce kształtem i kolorem przypominającym bryłę lodu, Amundsen Vodka podkreśla arktyczny charakter marki.
Nowe smaki w portfolio
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Portfolio Amundsena jest teraz bogatsze o dwa nowe smaki. Amundsen z Maliną Nordycką to hołd dla owocu północy. Smakowe nuty maliny moroszki, pochodzącej ze Skandynawii i będącej reliktem epoki lodowcowej w połączeniu z nieskazitelnym Amundsenem to prawdziwa gratka dla poszukiwaczy nowych doznań. Amundsen z Owocami Leśnymi łączy bogactwo krystalicznego smaku z malinami, jeżyną i borówkami. Oba smaki są dostępne w butelkach o pojemności 700 ml.
Słuchaj podcastu NowyMarketing