Charytatywny cykl webinarów „Różowy Październik” to autorskie przedsięwzięcie agencji More Bananas. Składa się z kilkunastu prelekcji online, prowadzonych przez ekspertów z różnych dziedzin marketingu. W tym roku będą się one odbywały w październiku i listopadzie. Udział w nich jest płatny, a całość zysku wesprze w tym roku Fundację Rak’n’Roll.
More Bananas ma pomaganie wpisane w swoje DNA. Sama strategia marki naszej agencji bardzo mocno stawia na Brand Purpose, czyli cel poza zyskiem. Uważam, że pomaganie, dbanie o zdrowie, edukacja, a jednocześnie zarabianie – mogą iść ze sobą w parze. Tego typu wsparcie organizujemy co roku, najczęściej łącząc je z edukacją marketingową. Zależy nam na promocji zdrowia. Prewencja to działanie korzystne, zarówno dla pracodawcy, jak i pracowników. Co roku wybieramy inną fundację, której chcemy pomóc, bo uważamy, że robi dobrą robotę. Tym razem wspieramy Rak’n’Roll – mówi Ania Ledwoń-Blacha, creative owner w More Bananas.
Zobacz również
Podczas webinarów będzie można zaktualizować wiedzę z wielu obszarów digital marketingu oraz otrzymać sprawdzone praktyczne wskazówki do wykorzystania w codziennej pracy marketera. Udział w całym cyklu kosztuje zaledwie 39 złotych, a zysk zostanie przekazany na wsparcie fundacji Rak’n’Roll.
Harmonogram webinarów
- 19 października, godz. 10:00: Wojtek Żywolt „Od tekstu po materiały wideo – jak dotrzeć do użytkowników na TikToku i Instagramie?”
- 24 października* godz. 15:00: Klaudia Gruszkowska „Dlaczego asertywna komunikacja jest ważna we współpracy?”
- 24 października, godz. 16:00: Piotr Siwiec „Meta Ads: must have, checklista i optymalizacja, czyli na co zwrócić uwagę w ustawieniach i jak optymalizować reklamy na Facebooku i Instagramie”
- 25 października, godz. 17:30: Dagmara Adamczyk „Moderator – najgorszy zawód świata”
- 31 października* , godz.17:00: Angelika Dąbek „Marketing generacyjny marek modowych”
- 9 listopada, godz. 17:00: Artur Ragan „Content ‘made by AI’ w 2022″
- 16 listopada, godz. 14:00: Anna Ledwoń-Blacha „Czy AI zabierze nam pracę?”
Informacje o szczegółach webinarów pojawią się już niebawem na www.morebananas.pl, a ponadto każdy z nich będzie miał osobne wydarzenie na Facebooku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]