Obecnie marketing cyfrowy i tradycyjny oferuje wiele kanałów i platform dotarcia do konsumentów. Z jakich najczęściej korzystają specjaliści ds. marketingu, a które z kolei preferują konsumenci? W jaki sposób możemy wypełnić lukę pomiędzy działaniami marketerów a potrzebami konsumentów?
Na podstawie najnowszego raportu Kantar – „Krajobraz medialny 2022” oraz studiów przypadku zostaną omówione powyższe zagadnienia, a także:
Zobacz również
- Dlaczego influencer marketing jest punktem styku w działaniach marketingowych?
- Jak konsumenci postrzegają dostępne kanały, platformy i typy influencerów?
- Strategie na poszczególne kanały komunikacji marketingowej.
Kantar zaprasza na spotkanie online 24 listopada o godzinie 11:00.
Szczegóły i link do rejestracji dostępne są na stronie wydarzenia.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]