„Reklama online w dobie post-cookie” to druga edycja raportu z badania przeprowadzonego przez IAB Polska i PBI. Towarzyszy jej wykaz metod personalizacji reklam bez 3rd-party cookies, które już są dostępne lub wkrótce będą. Obie publikacje premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru z cyklu IAB ExpertPanel. Wydarzenie odbędzie online się 1 grudnia 2022 o godzinie 11:00. Uczestnicy wydarzenia otrzymają obie publikacje jako pierwsi.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) przygotowali wspólnie drugą edycję raportu „Reklama online w dobie post-cookie”, który został zrealizowany w oparciu o wywiady z ekspertami, badania jakościowe i ilościowe online z przedstawicielami różnych stron rynku komunikacji cyfrowej (m.in. wydawców, domów mediowych i agencji marketingowych oraz reklamodawców).
Zobacz również
Prawidłowa identyfikacja grup użytkowników o określonych cechach, w zgodzie z obowiązującym prawem dotyczącym zachowania ich prywatności, jest kluczowa dla funkcjonowania oraz dalszego rozwoju precyzyjnie targetowanej i skutecznej reklamy online. Testując poszczególne rozwiązania zarówno do kierowania reklamy jak i późniejszej oceny skuteczności poszczególnych działań, należy położyć szczególny nacisk na możliwość wykorzystania danego narzędzia w długim okresie – podkreśla Elżbieta Kondzioła, online sales director LOVEMEDIA, szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska.
Z publikacji dowiemy się, jaki odsetek badanych firm jest świadomy nadchodzących zmian w zakresie eliminacji 3rd-party cookies, czy są na to gotowe, jakie nowe rozwiązania testują czy też już wykorzystują. Wyniki badania opatrzone są szczegółowymi komentarzami ekspertów, a w odpowiednich miejscach raportu wyniki zostały porównane do rezultatów poprzedniej edycji badania z marca 2021 roku.
Tej edycji raportu towarzyszy również wykaz metod personalizacji reklam bez 3rd-party cookies, które zastąpią bądź już zastąpiły dotychczasowe rozwiązania.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zapraszamy na IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska i PBI, podczas którego omówimy wyniki badania i zaprezentujemy obie publikacje w gronie ekspertów:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Elżbieta Kondzioła, online sales director LOVEMEDIA, szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska
- dr Łukasz Olejnik (Prywatnik.pl), niezależny badacz i konsultant prywatności
- Adam Iwiński, CEO Poland Hybrid.ai, Global CEO VOX
- Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group
- Kacper Polewiak, project specialist, RTB House
- Grzegorz Jamka, measurement & data solutions specialist, Google
- Rafał Wiewiórski, head of display & data , Ringier Axel Springer Polska
- Jacek Wąs, head of platform solutions, Adform
- Mikołaj Twardowski, director analytics and DMP, Grupa Wirtualna Polska
Wydarzenie odbędzie się 1 grudnia w godz. 11:00 – 12:00 live na platformie LiveWebinar. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja.
Uczestnicy spotkania otrzymają raport „Reklama online w dobie post-cookie” oraz wykaz metod personalizacji reklamy bez 3rd-party cookies jako pierwsi.
Rejestracja na webinar tutaj: TUTAJ
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.
Partner technologiczny wydarzenia: LiveWebinar