Jak co roku, sieć PLUS Supermarkt publikuje świąteczny spot, który skłania do refleksji. Tym razem holenderska sieć prezentuje historię dorastającego chłopca o imieniu Gio, który nie akceptuje nowego partnera swojej mamy. Obecność ojczyma w domu jedynie nasila tęsknotę i bunt, a nastolatek z czasem coraz bardziej oddala się od najbliższych. Czy mimo wszystko Gio dołączy do świątecznej kolacji?
„Dobre jedzenie to wspólne jedzenie”
W poruszającej reklamie holenderska sieć pokazuje, że Święta to szczególnie trudny i bolesny czas dla osób, które doświadczyły straty bliskiej osoby. Jednak świąteczny okres to także wyjątkowa okazja do poznawania siebie nawzajem, podania ręki na zgodę i naprawienia rodzinnych konfliktów.
Zobacz również
Spot powstał we współpracy z agencją Energize. Jak mówi, Robin Pas, dyrektor kreatywny Energize, reklama jest „prawdziwym świątecznym filmem z prosto z serca. Opowiada o byciu razem, wspólnym posiłku i wartości rodziny”.
PS. „Utracona młodość nastolatków” w reklamie Penny
Niemiecka marka Penny w swoich świątecznych spotach również porusza temat dzieciństwa czy problemów rodzinnych relacji. W zeszłorocznej reklamie sieć zwróciła uwagę na to, co młodzi ludzie utracili w związku z pandemią.
PS 2. Wzruszająca reklama John Lewis
W reklamie „The Beginner” John Lewis zwraca uwagę na rodziny zastępcze i podkreśla, że każdy młody człowiek powinien czuć się doceniony i zasługuje na dom pełen miłości. Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing