Holenderska sieć handlowa pokazuje świat oczami nastolatka, który przeżywa stratę ojca

Holenderska sieć handlowa pokazuje świat oczami nastolatka, który przeżywa stratę ojca
Świąteczna reklama supermarketów PLUS porusza trudny temat, jakim jest pogodzenie się ze stratą bliskiej osoby. Sieć opowiada historię nastolatka, który uczy się żyć w zupełnie nowej rzeczywistości.
O autorze
1 min czytania 2022-12-12

Jak co roku, sieć PLUS Supermarkt publikuje świąteczny spot, który skłania do refleksji. Tym razem holenderska sieć prezentuje historię dorastającego chłopca o imieniu Gio, który nie akceptuje nowego partnera swojej mamy. Obecność ojczyma w domu jedynie nasila tęsknotę i bunt, a nastolatek z czasem coraz bardziej oddala się od najbliższych. Czy mimo wszystko Gio dołączy do świątecznej kolacji?

„Dobre jedzenie to wspólne jedzenie”

W poruszającej reklamie holenderska sieć pokazuje, że Święta to szczególnie trudny i bolesny czas dla osób, które doświadczyły straty bliskiej osoby. Jednak świąteczny okres to także wyjątkowa okazja do poznawania siebie nawzajem, podania ręki na zgodę i naprawienia rodzinnych konfliktów.

Spot powstał we współpracy z agencją Energize. Jak mówi, Robin Pas, dyrektor kreatywny Energize, reklama jest „prawdziwym świątecznym filmem z prosto z serca. Opowiada o byciu razem, wspólnym posiłku i wartości rodziny”.

PS. „Utracona młodość nastolatków” w reklamie Penny

Niemiecka marka Penny w swoich świątecznych spotach również porusza temat dzieciństwa czy problemów rodzinnych relacji. W zeszłorocznej reklamie sieć zwróciła uwagę na to, co młodzi ludzie utracili w związku z pandemią.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 2. Wzruszająca reklama John Lewis

W reklamie „The Beginner” John Lewis  zwraca uwagę na rodziny zastępcze i podkreśla, że każdy młody człowiek powinien czuć się doceniony i zasługuje na dom pełen miłości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing