Smak nabiera kształtu w interaktywnej kampanii Żywca

Rusza kampania internetowa umożliwiająca konsumentom zdobycie nowej szklanki marki Żywiec. Jej głównym elementem jest interaktywny film zintegrowany z aplikacją konkursową.
O autorze
1 min czytania 2013-10-28

Żywiec, dbając o kulturę picia piwa, wprowadził szklankę, która dzięki swojej wysokiej funkcjonalności idealnie dopełnia smak lagera. Chcąc przybliżyć internautom kulisy prac nad projektem, marka przygotowała film, w którym w pomysłowy sposób nakreśla proces powstawania tak wyjątkowego kształtu szklanki.

– Na fanpage’u Żywca oraz różnymi innymi kanałami docierały do nas pytania, gdzie można zdobyć nową szklankę marki. Specjalnie dla internautów przygotowaliśmy aktywację, która umożliwia jej zdobycie i przekonanie się samemu, jak ogromną przyjemność sprawia picie piwa Żywiec w odpowiednio dobranym szkle – mówi Marta Kuropatwińska, kierownik marki Żywiec.

Interaktywny film można zobaczyć na www.szklanka.zywiec.com.pl. Tam również odbywa się konkurs, którego zwycięzcy otrzymają nowe szklanki marki. Aby je zdobyć, uczestnicy zabawy będą musieli wykazać się kreatywnością, spostrzegawczością i sprawnością. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zadania polegają m.in. na rozwiązywaniu rebusów. Całość zamknięto w humorystycznej, charakterystycznej dla marki Żywiec formie. Łącznie do wygrania jest ponad pięć tysięcy szklanek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dla marki Żywiec pracują: działania z zakresu ATL – agencja DDB, z zakresu BTL – Men at Work. Za aktywacje interaktywne odpowiada GONG, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest. Film wyprodukowało Papaya Studio.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się