Krzysztof Ibisz reklamuje pastę do zębów w przebojowym klipie

Krzysztof Ibisz reklamuje pastę do zębów w przebojowym klipie
Znany prezenter telewizyjny nie raz był bohaterem memów, w których podkreślano jego nieskazitelny wygląd i żartowano, że ten z biegiem lat wręcz młodnieje. Teraz Ibisz występuje w reklamie, w której nie tylko użycza swojego wizerunku, ale też śpiewa i tańczy. Spot ma szansę stać się viralem.
O autorze
1 min czytania 2023-01-16

Bohaterem nowej kampanii reklamowej marki ON (sprzedającej wybielające pasty do zębów) jest prezenter Telewizji Polsat, który jest powszechnie znany ze swojego śnieżnobiałego uśmiechu. Na początku Krzysztof Ibisz wciela się w rolę fotografa, ale szybko przechodzi na drugą stronę obiektywu i zamienia w gwiazdę muzyki dance  tańczy i śpiewa utwór z refrenem „Uśmiech proszę! ON”. 

Wideo przyciąga nie tylko wpadającą w ucho melodią, chwytliwym tekstem, ale także klipem złożonym z dynamicznym ujęć. W filmie płynnie przeplatają się zmultiplikowane sylwetki Ibisza, hasła reklamowe i opakowania różnych wariantów pasty ON. Za strategię i kreację odpowiadają Pragmatycy i KERRIS.

Co o tej reklamie sądzą internauci? Komentarze mówią same za siebie:

– W takich projektach granica między sztosiwem a cringem jest tak cienka, że prawie niewidzialna. Tutaj pykło na 100% i jest hit.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dystans to jest to, co cenię u Pana Ibisza.

– Rewelacja! Będzie leciało u mnie w gabinecie stomatologicznym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Ten montaż to złoto. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Nieironicznie – to jest dobra nuta. Teraz jestem pewien, żyjemy w symulacji.

Pod względem konwencji reklamę z udziałem Krzysztofa Ibisza można porównać do kreacji z 2020 roku stworzonej przez agencja Feeders Agency. Występuje w niej Król Mycia Rączek, czyli Piotr Cyrwus. Aktor w wielobarwnym wideo śpiewa o potrawach i przekąskach, które można zjeść z dodatkiem ketchupu Kotlin. Przypomina jednak, aby przed jedzeniem zawsze myć ręce. 

Produkcja: Spokój Film
Muzyka: Bartosz Woźniak BARTØ
Reżyseria: Miłosz Sakowski
Montaż: Kosma Masny
Zakup mediów: Zenith
Klient: Torf Corporation

PS Trackvertising, czyli jak teledysk staje się reklamą

Muzyka i marketing to zgrany duet. Nieraz za sukcesem reklamy stoi właśnie chwytliwa melodia. Czasem jednak krótki spot z muzyką w tle to za mało, by na długo wpisać się w świadomość odbiorców. Dlatego marki sięgają po trackvertising, zacierając granice między reklamą a teledyskiem.