Dorota Pomykała przeszła do Kamikaze z agencji DNX Design, gdzie pracowała w latach 2018-2022 jako senior project manager, obsługując klientów takich jak Polska Grupa Farmaceutyczna czy KRKA. Wcześniej pracowała m.in. dla TEDxPolitechnikaLodzka (jako specjalista ds. social mediów/organizator) oraz Media4U (jako junior social media specialist).
W Kamikaze, na stanowisku Account Executive, odpowiada przede wszystkim za opiekę nad Bricomarché, kontakt z ambasadorami marki oraz zarządzanie bieżącymi pracami.
Zobacz również
Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Wydział Zarządzania, kierunek: Zarządzanie).
Jan Sosnowski pracował do tej pory m.in. w firmach Indigo Nails (jako e-commerce product specialist) i Many Mornings (jako customer relationship specialist). W agencji Kamikaze, na stanowisku account executive, odpowiada przede wszystkim za współpracę z firmą Shell.
Od końca 2017 roku Kamikaze jest częścią Grupy Altavia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing