Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Pepsi uruchomiło trójwymiarową reklamę w centrum Warszawy

Główny bohater serii reklam „Psst! Czas na film” próbuje złapać Pepsi, przerzucając napój między ekranami. Ogromne puszki Pepsi wyświetlane na ekranie LED, sprawiają wrażenie wysuwania się poza krawędzie telebimu, przyciągając uwagę przechodniów.
O autorze
1 min czytania 2023-02-28

Realizowana od początku stycznia kampania marki Pepsi „Psst! Czas na film” została wzbogacona o lokalną część – spot 3D na ekrany Digital Out of Home. To format, który cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. W ubiegłym roku trójwymiarowe reklamy po raz pierwszy pojawiły się w Polsce – właśnie na narożnym ekranie przy hotelu Marriott w Warszawie.

Marka w ramach kampanii „Psst! Czas na film” podkreśla, że udana filmowa rozrywka to taka z ulubionym wariantem Pepsi i jednocześnie wolna od zakłóceń czy przerywników. Aby czerpać przyjemność z wieczornego seansu należy pewne rzeczy odłożyć na bok (dosłownie i w przenośni), sięgnąć po Pepsi i cieszyć się smakiem filmowych emocji.

W ramach kampanii przygotowano unikalny spot 3D, w którym występuje główny bohater reklam „Psst! Czas na film”. Widzimy tylko jego dłonie, którymi próbuje złapać puszki Pepsi, przerzucając puszki napoju między ekranami. W końcu wyciąga dłoń wprost w kierunku widzów. Łapie produkt i zabiera go z ekranu. Dzięki zastosowaniu anamorficznego 3D łapy bohatera i puszki Pepsi sprawiają wrażenie trójwymiarowości. Wychodzą poza krawędzie ekranu, przyciągając uwagę przechodniów w samym centrum Warszawy.

– Trójwymiarowe reklamy elektryzują odbiorców na całym świecie. Zachwycając nie tylko przechodniów, ale także odbiorców w Internecie, naturalnie zwiększają zasięg kampanii – mówi Agnieszka Godlewska, Prezes Screen Network. – Narożny ekran przy hotelu Marriott to jedyny nośnik w Polsce, który pozwala na osiągnięcie efektu trójwymiarowości. Jego łączna powierzchnia to aż 280 metrów kwadratowych, co w połączeniu z perfekcyjnym odwzorowaniem kolorów i wysoką rozdzielczością, pozwala na pokazanie najmniejszych szczegółów pieczołowicie przygotowanej animacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najnowszy spot 3D dla PepsiCo Polska to już kolejna współpraca Screen Network i warszawskiego studia Platige Image, które wyspecjalizowało się w tworzeniu i adaptacji treści reklamowych w formacie 3D Digital Out of Home.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dedykowany kampanii spot 3D został zrealizowany przez dom mediowy PHD Media Direction, na zlecenie PepsiCo Polska, właściciela marki Pepsi. Materiały 3D przygotowało Platige Image. Za realizację kampanii odpowiada Polsat Media i Screen Network.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS. Billboardy 3D w cyfrowej reklamie zewnętrznej

Jak nowoczesną technologię wykorzystują marki i gdzie możemy spotkać „ożywione” reklamy? Prezentujemy przegląd najciekawszych trójwymiarowych billboardów z ostatnich miesięcy.