Twarzą kampanii promującej Rollsy został influencer MrKryha (Krystian Kołodziejski), którego na YouTube śledzi ponad 500 tys. użytkowników, a ponad 700 tys. na TikToku.
Główną osią kampanii promującej Rollsy są portale internetowe w sieci reklamowej, kampania display w mediach społecznościowych i YouTube, spoty i lokowanie produktu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz reklamy prasowe z mocnym wsparciem PR-owym.
Zobacz również
– Po bardzo dobrych wynikach kampanii digital parówek Polanek, prowadzonej w 2022 roku, także dla Rollsów ten kanał promocji oceniamy jako najlepszy i najbardziej zasięgowy. Budujemy rozpoznawalność produktu i marki JBB, co skutecznie przełoży się na oczekiwaną dystrybucję i poziomy sprzedaży – zapowiada Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.
Swój medialny debiut Rollsy, czyli serowe i pomidorowe kiełbaski, zanotowały już 14 lutego na antenie TVN w programie „Dzień dobry TVN”. Znany kucharz Jasiek Kuroń przyrządził z nimi doskonałe i niestandardowe hot dogi.
– Wysoka mięsność, unikalny smak, innowacyjna i atrakcyjna forma – tak właśnie prezentują się nasze Rollsy. Każdego roku włączamy do naszej oferty nie tylko smaczne, ale także innowacyjne produkty, które przełamują utarte schematy na rynku mięsnym, a z drugiej odpowiadają na oczekiwania klientów. Konsumenci lubią dziś bowiem eksperymentować, próbować różnych smaków oraz nowych wariantów znanych już produktów. W ten sposób stale wzmacniamy naszą pozycję jako rynkowego innowatora, który wyznacza branżowe trendy od wielu lat – mówi Andrzej Kowalski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Rollsy, podobnie jak parówki Polanki, będą również będzie promowane w świecie gamerów przy okazji popularnych turniejów. Pierwszy z nich, czyli „JBB Rollsy FORTNITE” ruszył 25 lutego. Będzie to zaraz kolejna wspólna akcja zrealizowana przez JBB z agencją Beloud.
Słuchaj podcastu NowyMarketing