Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami. Tymczasem Mobile Vikings – społecznościowy operator komórkowy – rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia firmy i właśnie rozwija żagle na całego.
Dlaczego polecenia zamiast drogich reklam?
Prawie 10 lat temu niektórzy mówili, że Mobile Vikings nie przetrwa na rynku telekomunikacyjnym – jest niszową siecią, nie ma budżetów jak korporacyjni konkurenci, unika typowych, sprzedażowych działań. Dlatego powstał program poleceń. Z przekory i wiary w siłę społeczności. Operator niedawno przekroczył liczbę 100 000 użytkowników. I wciąż rośnie dzięki poleceniom. Jak to możliwe?
Zobacz również
Nietypowy model biznesowy Mobile Vikings
Mobile Vikings inwestuje zyski w rozwój społeczności: stale ulepsza ofertę czy tworzy akcje dedykowane Vikingom. Operator społecznościowy znosi granice między użytkownikiem a marką. Stąd kieruje się hasłem: „sieć ludzi, nie numerów”. Vikingowie mają realny wpływ na rozwój sieci i ochoczo angażują się w jej działanie. A skoro siłą operatora jest jego społeczność, to rośnie właśnie dzięki niej.
– Mobile Vikings wie, że zadbani i traktowani po ludzku użytkownicy, to najlepsza możliwa reklama. Swój wzrost opieramy przede wszystkim na zadowoleniu Vikingów – potwierdza Magdalena Piksa, CEO Mobile Vikings.
Polecam, bo dbam!
Vikingowie dbanie o bliskich mają we krwi. Dlatego chętnie dzielą się tym, co sprawdzone. Dzięki ich poleceniom znajomi dołączają do sieci ludzi, nie numerów – mają okazję poczuć różnicę. Płyną swobodnie bez umów, kruczków i zobowiązań. Korzystają z darmowej kumulacji GB i ludzkiego Help Desku. Wspierają akcje dobroczynne Szalup Ratunkowych i dumnie noszą gadżety z Viking Store’a.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Każdy może zostać Kapitanem i skompletować własną załogę Vikingów. Jak to działa?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Program poleceń Mobile Vikings – prosty jak wiosło
Kapitan zaprasza na pokład Mobile Vikings swoich znajomych. Odbija ich Wielkim Operatorom i zostają Vikingami. Co z tego ma poza satysfakcją, że zadbał o swoich? Gdy jego Viking doładowuje ofertę, Kapitan dostaje 10% zniżki od wartości tego doładowania.
16 marca 2023 program poleceń wypłynął na szerokie wody: Kapitan po skompletowaniu załogi 5 aktywnych Vikingów płynie za darmo! Jego rachunek za telefon wynosi 0 zł. Dotyczy to wszystkich aktualnych ofert: Match na kartę, Subskrypcji oraz – nowość – internetu mobilnego.
Wirtualny operator komórkowy kolejny raz udowadnia, że robi #DlaSwoichWszystko. To nie ostatni ukłon w stronę Vikingów. Sieć planuje ich wciąż dopieszczać dedykowanymi akcjami.
Szczegóły bez kruczków: mobilevikings.pl/pl/miejzadarmo