Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Leo Burnett wygrało przetarg na obsługę dywizji VD Samsung Electronics Polska

O autorze
1 min czytania 2023-04-03

Leo Burnett Warszawa w wyniku wygranego przetargu rozszerzył zakres współpracy z Samsung Electronics Polska o dywizję VD (produkty z kategorii RTV oraz audio) w obszarze ATL. Do tej pory Leo Burnett pracował przy tworzeniu komunikacji dla dywizji MX (smartfony i tablety) oraz DA (produkty AGD).

– Gratulujemy Leo Burnett wygranego przetargu i cieszymy się na rozszerzenie współpracy o kolejną dywizję. Pozwoli to osiągnąć marce większą spójność w komunikacji produktów z kategorii Consumer Electronics – powiedziała Magdalena Rzepnicka, head of marketing, consumer electronics w Samsung.

– Bardzo dziękujemy przedstawicielom firmy Samsung, że po raz kolejny wybrali Leo Burnett Warszawa. To dla nas dowód dużego zaufania, na które pracowaliśmy przez ostatnie lata, a rozszerzenie współpracy o kolejną dywizję to także powód do nieukrywanej dumy – powiedziała Hanna Jackowska, general manager Leo Burnett Warszawa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj