fot. Amazon Web Service
Bedrock to zestaw narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, które mają pomóc klientom prowadzącym swoją działalność na serwerach danych Amazon, m.in. w budowaniu chatbotów, generowaniu tekstu czy tworzeniu obrazów.
Zobacz również
Bedrock będzie oferować takie narzędzia jak:
– AI21’s Jurassic-2, które generuje treści w języku angielskim, hiszpańskim, francuskim, niemieckim, portugalskim, włoskim i holenderskim,
– Anthropic’s Claude, wykonujące zadania związane z przetwarzaniem tekstu,
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Stability AI’s Stable Diffusion, przetwarzające tekst na obraz.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. Amazon Bedrock
– Wyobraź sobie menedżera ds. marketingu treści, który pracuje w wiodącym sklepie odzieżowym i musi opracować świeżą, ukierunkowaną reklamę i kampanię dla nadchodzącej nowej linii torebek. Aby to zrobić, dostarcza kilka przykładów ich najlepszych sloganów z poprzednich kampanii wraz z powiązanymi opisami produktów, a Bedrock automatycznie zaczyna generować skuteczne reklamy w mediach społecznościowych, reklamy displayowe i teksty internetowe dla nowych torebek – tłumaczy Amazon Web Service we wpisie na blogu.
Amazon jest kolejnym gigantem, który zainwestował w AI zaraz po Microsoft i Google. W bazie jego klientów znajdują się między innymi Intuit, Thomson Reuters, AstraZeneca, Ferrari, Bundesliga, 3M czy BMW. Obecnie dostęp do narzędzi jest ograniczony jedynie dla wybranych klientów.
PS Pracownicy Amazon nagrali wspólny utwór „Nasz Czas”
Amazon stworzył muzyczne show z udziałem utalentowanych pracowników firmy. Finaliści programu „Amazon – Zespół z Pasją” zaprezentowali premierowy teledysk do utworu „Nasz czas”.
PS 2 Amazon wprowadza filtr AR do wirtualnego przymierzania butów
Dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości użytkownicy aplikacji zakupowej Amazon mogą przed zakupem sprawdzić, jak para butów prezentuje się na ich nogach.