Amazon ruszył z muzycznym projektem, którego celem jest wyłonienie najbardziej utalentowanych pracowników firmy z całej Polski. Jury konkursu „Amazon – Zespół z Pasją” wyłoniło sześciu finalistów, którzy pod okiem ekspertów przeszli warsztaty muzyczne i nagrali wspólny utwór. „Nasz czas” opowiada o tym, jak praca w Amazon pozwala im „rozwijać skrzydła”.
Zobacz również
fot. aboutamazon.pl
– Finaliści programu „Zespół z Pasją” pracują w Amazon od lat, mają różne wykształcenie, doświadczenie i stanowiska pracy. Jednak wszyscy bez wyjątku chwalą 4-dniowy tydzień pracy, dający im czas dla bliskich i na realizację pasji. Dlatego okazję, jaką dała im firma, musieli po prostu wykorzystać. Wszyscy chcą i kochają śpiewać, niektórzy już występowali, inni zrobią to po raz pierwszy – tłumaczy firma.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na kanale Amazon pojawiła się także seria krótkich filmów, dzięki którym można bliżej poznać rozśpiewanych pracowników firmy. Liderzy działów obsługi klienta czy pracownicy centrów logistycznych i dystrybucyjnych opowiadają o swojej muzycznej pasji, a także dzielą się własnymi spostrzeżeniami na temat korzyści płynących z pracy w Amazon.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Autorski utwór specjalnie dla Amazon napisał Gromee, a do płatnej współpracy przy projekcie zostali zaangażowani również tacy eksperci muzyczni jak Grzegorz Hyży, Monika Wydrzyńska czy Piotr Walicki.
– Ta śpiewająca ekipa to absolutnie zgrany zespół z pasją! To grupa ludzi zafascynowanych muzyką. To, co robią, ma wymiar amatorski, ale już po pierwszych dźwiękach słychać, że nie brakuje im talentu. Świetnie, że mają czas, by robić to, co kochają! – komentuje Grzegorz Hyży.
Zespół z Pasją spotkał się w profesjonalnym studiu nagrań, gdzie powstała płyta z kilkoma coverami, piosenką „Ten świąteczny dzień” oraz autorskim kawałkiem „Nasz czas”. Utwory można znaleźć również w serwisie Spotify.
PS. Kiedy teledysk staje się reklamą
Muzyka i marketing to zgrany duet – nieraz za sukcesem reklamy stoi właśnie chwytliwa melodia. Dlatego marki sięgają po trackvertising, który polega na współpracy między firmą i artystami muzycznymi, w ramach której powstaje wspólny utwór i teledysk.