Amazon ruszył z muzycznym projektem, którego celem jest wyłonienie najbardziej utalentowanych pracowników firmy z całej Polski. Jury konkursu „Amazon – Zespół z Pasją” wyłoniło sześciu finalistów, którzy pod okiem ekspertów przeszli warsztaty muzyczne i nagrali wspólny utwór. „Nasz czas” opowiada o tym, jak praca w Amazon pozwala im „rozwijać skrzydła”.
Zobacz również
fot. aboutamazon.pl
– Finaliści programu „Zespół z Pasją” pracują w Amazon od lat, mają różne wykształcenie, doświadczenie i stanowiska pracy. Jednak wszyscy bez wyjątku chwalą 4-dniowy tydzień pracy, dający im czas dla bliskich i na realizację pasji. Dlatego okazję, jaką dała im firma, musieli po prostu wykorzystać. Wszyscy chcą i kochają śpiewać, niektórzy już występowali, inni zrobią to po raz pierwszy – tłumaczy firma.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Na kanale Amazon pojawiła się także seria krótkich filmów, dzięki którym można bliżej poznać rozśpiewanych pracowników firmy. Liderzy działów obsługi klienta czy pracownicy centrów logistycznych i dystrybucyjnych opowiadają o swojej muzycznej pasji, a także dzielą się własnymi spostrzeżeniami na temat korzyści płynących z pracy w Amazon.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Autorski utwór specjalnie dla Amazon napisał Gromee, a do płatnej współpracy przy projekcie zostali zaangażowani również tacy eksperci muzyczni jak Grzegorz Hyży, Monika Wydrzyńska czy Piotr Walicki.
– Ta śpiewająca ekipa to absolutnie zgrany zespół z pasją! To grupa ludzi zafascynowanych muzyką. To, co robią, ma wymiar amatorski, ale już po pierwszych dźwiękach słychać, że nie brakuje im talentu. Świetnie, że mają czas, by robić to, co kochają! – komentuje Grzegorz Hyży.
Zespół z Pasją spotkał się w profesjonalnym studiu nagrań, gdzie powstała płyta z kilkoma coverami, piosenką „Ten świąteczny dzień” oraz autorskim kawałkiem „Nasz czas”. Utwory można znaleźć również w serwisie Spotify.
PS. Kiedy teledysk staje się reklamą
Muzyka i marketing to zgrany duet – nieraz za sukcesem reklamy stoi właśnie chwytliwa melodia. Dlatego marki sięgają po trackvertising, który polega na współpracy między firmą i artystami muzycznymi, w ramach której powstaje wspólny utwór i teledysk.