To najbardziej popularne i uwielbiane na całym świecie zapalniczki! Najlepszym potwierdzeniem tego są nie tylko rosnące rok do roku wyniki sprzedaży, lecz również imponująca i powiększająca się grupa kolekcjonerów tych kultowych zapalniczek. Jeśli dodamy do tego także fakt, że istnieje dość duże grono osób, które na swojej skórze tworzą tatuaże nawiązujące do Clippera. Tylko w tym roku do wydziaranych fanów Clippera dołączyło 7 nowych osób! Fakt, że Clipper jest love brandem, jest niepodważalny.
Zobacz również
Firma Eurus, która jest wyłącznym dystrybutorem marki Clipper w Polsce, prowadzi wiele różnorodnych działań promocyjnych i reklamowych, budujących wizerunek i świadomość tego brandu wśród polskich konsumentów. Dba również o dobrą współpracę z partnerami biznesowymi, przygotowując specjalne akcje, które mają na celu wsparcie sprzedaży, np. w konkretnym kanale dystrybucji.
Najnowsza akcja to wspólny konkurs z siecią Żabka Polska. Jest on skierowany nie tylko do kolekcjonerów zapalniczek Clipper, lecz również do fanów piłki nożnej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zasady konkursu są banalnie proste, a nagrody kozackie! Konkurs trwa od 12 do 25 kwietnia 2023 r. Wystarczy odwiedzić dowolny sklep sieci Żabka, kupić 2 dowolne zapalniczki marki Clipper z użyciem aplikacji Żappka, odebrać unikalny kod z appki, wejść na landing page konkursowy – Wyjedź na mecz FC Barcelona (dobryogienpodajdalej.pl) i odpowiedzieć na proste pytanie konkursowe: „Dlaczego to właśnie Ty powinieneś otrzymać nagrodę?”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aż 4 osoby wygrają wyjazd na mecz FC Barcelona (są to nagrody główne obejmujące przeloty, zakwaterowanie w hotelu, bilet na mecz, zwiedzanie Barcelony i fabryki Clipper oraz produkty i gadżety Clipper). Ponadto do wygrania jest aż 50 świetnych zestawów produktów kultowej marki.
Zasady konkursu są banalnie proste, a nagrody bardzo atrakcyjne!
Materiał reklamowy powstały na zlecenie Eurus.