Malwina Piekarska jest socjolożką z ponad 15 letnim doświadczeniem w doradzaniu Klientom, jak kształtować przyszłość ich produktów i usług. Zarządza zespołem specjalistek i specjalistów od innowacji przekuwając wyzwania badawcze w sukcesy biznesowe. Do działania najbardziej napędza ją wskazywanie markom kierunków wzrastania i wynajdywanie nisz konsumenckich.
Natalia Kicina od 15 lat specjalizuje się we wspieraniu Klientów w tworzeniu innowacji, które odnoszą sukces. Stawia na agile’owe podejście w myśleniu o innowacjach. Jej priorytetem jest dogłębne i wszechstronne zrozumienie tego, jak ludzie myślą, czują i działają, aby móc dostarczać im produktów i usług, w nowy, najlepiej dostosowany do zmieniających się czasów sposób.
Zobacz również
– Badania Innovation to jeden z najbardziej dynamicznych i urozmaiconych obszarów badawczych w Kantarze. Wymagający nie tylko wiedzy czy umiejętności stosowania rozmaitych rozwiązań z portfolio badań marketingowych, ale także otwartości na ciągłą zmianę, tak po stronie naszych Klientów, jak i po stronie naszej oferty. Z tym większą przyjemnością ogłaszamy naszą wewnętrzną zmianę w Domenie Innovation i awans Malwiny Piekarskiej na stanowisko Szefowej tej domeny oraz Natalii Kiciny na stanowisko Domain Operational Lead. Malwina i Natalia mają ogromne doświadczenie w konstruowaniu i prowadzeniu projektów badawczych, a przede wszystkim w doradzaniu naszym Klientom i jestem przekonany, że aktywnie i z powodzeniem będą dbać o dalszy rozwój badań innowacji w Kantar Polska – wyjaśnia zmiany w Domenie Innovations Kamil Michalski, Managing Director Kantar Polska.
PS SAR, Google i Kantar: Jak prowadzić efektywną komunikację w świecie wielu ekranów? [badanie]
Większa częstotliwość kontaktów z reklamą wideo przekłada się na wzrost wszystkich wskaźników związanych z marką: świadomości, przychylności, intencji zakupowej; zaś synergia mediów jest kluczowa dla wzmocnienia tego efektu. Tak wynika z najnowszego badania „Efektywność marek w świecie wielu ekranów” Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR zrealizowanego we współpracy z Google oraz Kantarem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]