W reklamach czasem widzimy sytuacje, w których bohaterowie zamieniają się swoimi rolami – dzięki temu lepiej widzimy pewne schematy, które rządzą naszą kulturą. Odwrócenie ról może nie tylko dawać do myślenia, ale również przy okazji rozśmieszać.
Tak też jest w przypadku spotu marki eos. Jej bohaterem jest postać lisa, który mówi, że w dzisiejszych czasach nigdy nie wyszedłby z domu bez… swojego człowieka.
Zobacz również
– Ludzie zawsze chcieli nosić mnie jako płaszcz. Ale teraz, kiedy używają kremu eos, aby uzyskać wyjątkowo miękką skórę, pomyślałem: „Co mnie powstrzymuje przed ich noszeniem?”. W ten sposób poznałem Margot – mówi ludzkich rozmiarów zwierzak, który na plecach ma przewieszoną dziewczynę.
Natomiast Margot, będąca w roli futrzanego szala, wspomina, że dzięki wykonywaniu swojego zdania ma na kredyt w college’u. Abstrakcyjne? Bardzo, ale właśnie często takie reklamy zapadają nam w pamięć i przy półce z kremami przypomnimy sobie właśnie ten zaskakujący obraz lisa z człowiekiem na karku.
– Skóra tak miękka, że nawet miękkie rzeczy myślą, że jesteś miękki – mówi lektor na końcu reklamy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Gama produktów marki eos obejmuje również krem do golenia dla mężczyzn Ultra Protect, balsamy do ust, masło shea, nawilżający balsam do ciała 24h, płyn do dezynfekcji rąk i wiele innych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Aubrey Plaza parodiuje reklamy mleka roślinnego w kampanii od MilkPEP
W najnowszej kampanii MilkPEP, gwiazda serialu „Biały Lotos” promuje markę Wood Milk, która produkuje mleko z drzew. Reklama stanowi parodię roślinnych alternatyw mleka.
PS 2 Promocja kosmetyku czy energetyki wodorowej?
Brytyjska modelka, aktorka i orędowniczka działań na rzecz klimatu łączy siły z firmą Vattenfall, aby wprowadzić na rynek „Industrial Emissions Face Mist”. Mgiełka do twarzy to sposób na pokazanie wodoru – rozwiązania wspomagającego redukcję emisji gazów cieplarnianych.