Lamborghini przedstawia nowego szefa regionu Europy Środkowo – Wschodniej

Jakob Graf obejmuje stanowisko szefa regionu Europy Środkowo – Wschodniej w Automobili Lamborghini. Zmiana związana jest z rosnącą dynamiką sprzedaży firmy.
O autorze
1 min czytania 2023-05-12

Nowy szef regionu urodził się w 1986 roku w Monachium, gdzie zdobył tytuł magistra w dziedzinie biznesu międzynarodowego i marketingu. Karierę w branży motoryzacyjnej rozpoczął w dziale sprzedaży i marketingu marki Bentley. Od 2015 roku pełnił funkcję Pre-Owned Managera na rynek europejski, po czym objął stanowisko Area Sales Managera na Europę Środkową, zarządzając rynkiem austriackim, szwajcarskim i włoskim, a w 2018 roku Area Sales Managera na rynku niemieckim. Zanim dołączył do Lamborghini pracował także jako dyrektor generalny ds. planowania i dystrybucji w Audi Japan. 

Jakob Graf, w swojej nowej roli, będzie w pełni odpowiedzialny za dalszy wzrost sprzedaży marki Lamborghini we wspomnianych regionach, jednocześnie nadzorując działania marketingowe, sprzedażowe i posprzedażowe w zróżnicowanym obszarze handlowym.

– Wśród regionu EMEA to właśnie Europa Środkowa jest dla nas strategicznym rynkiem. Coraz większe znaczenie zyskują także obszary Europy Wschodniej, które  stale zwiększają swoją obecność w naszej działalności. Życzę Jakobowi wszystkiego najlepszego w jego nowej roli i wyzwaniach, które czekają na niego w tym dynamicznym regionie – komentuje Francesco Cresci, dyrektorka regionu EMEA.

Automobili Lamborghini liczy dziś 180 dealerów na całym świecie, w tym 78 w regionie EMEA. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Podzielić się radością z jazdy – case study Lamborghini Drive Club x TikTok

Podczas globalnej premiery Lamborghini Drive Club organizatorzy postawili na innowacyjny kanał komunikacji. Przez dwa dni na torze Silesia Ring marce Lamborghini towarzyszył zespół TikToka, który zapewnił na bieżąco ogólnodostępną relację z testów samochodów o wyjątkowych specyfikacjach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się