Nowe przygody Zosi i Tadeusza

Marka likieru Pani Zosia opowiada o współczesnych perypetiach Zosi i Tadeusza w najnowszej kampanii w social mediach.
O autorze
1 min czytania 2023-05-16

Wystartowała nowa kampania likieru Pani Zosia, propozycji od Wyborowa Pernod Ricard – wegańskiego kremowego likieru o smaku słonego karmelu, który stanowi dopełnienie innej marki – Pan Tadeusz.

Kampania inspirowana jest dziełem Adama Mickiewicza. Marka przedstawia współczesne przygody Zosi i Tadeusza w zabawnych wierszach inspirowanych epopeją narodowego wieszcza i pisanych trzynastozgłoskowcem. Odrębne z pozoru wątki łączą się w zabawną i lekką opowieść o ich spotkaniu, wprowadzając użytkowników w świat współczesnych perypetii Pani Zosi i Pana Tadeusza oraz obu tych marek.  Oprawę wizualną stanowią statyczne i animowane kolaże, które wykorzystują wizerunki XIX-wiecznych postaci. Zostały one zinterpretowane na nowo i przedstawione w nowoczesnej formie. 

– Historie o współczesnej Zosi i Tadeuszu są przedstawione za pomocą wierszy pisanych trzynastozgłoskowcem – dokładnie jak „Pan Tadeusz” Adama Mickiewicza, tylko w lżejszej i bardziej aktualnej wersji. Współczesna Zosia jest taka jak wiele z naszych konsumentek – używa social mediów, nie lubi gotować, jest zmęczona aplikacjami randkowymi. Jej problemy są na wskroś współczesne i nieobojętne dla odbiorczyń – mówi Olga Krawczyk, brand manager odpowiadająca za marki Pani Zosia i Pan Tadeusz.

Koncept kampanii powstał w zespole marketingu w Wyborowa Pernod Ricard. Za kreację i koordynację kampanii odpowiada agencja Brand Kolektyw, która przy współpracy z ilustratorem Łukaszem Kuletą (W wirażu kolażu) oraz animatorką Martą Kulińską (Hello Mootion), przygotowała materiały graficzne i animacje oraz odpowiada za moderację w social mediach marki. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Jennifer Lopez stworzyła własną markę alkoholu. Fani zauważają, że ta decyzja kłóci się z wizerunkiem gwiazdy

Lopez pod swoim nazwiskiem wypuściła na rynek markę Delola, czyli kolorowe koktajle alkoholowe. Ta decyzja wywołała prawdziwą burzę w mediach, gdyż gwiazda publicznie chwaliła się rezygnacją z picia alkoholu i w dodatku jest związana z aktorem, który przyznał się do bycia alkoholikiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2 Pernord Ricard przywraca i ponownie wycofuje z rosyjskiego rynku wódkę Absolut

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Koncern Pernod Ricard, spółka produkująca m.in. szwedzką wódkę Absolut, po roku bojkotu postanowiła po cichu wznowić eksport do Rosji. W sieci zawrzało i marka szybko wycofała się ze sprzedaży swojego trunku na rynku rosyjskim.