Po raz pierwszy Gorenje objęło sponsoring nad Mistrzostwami Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2018 roku w Chorwacji. Zakończone sukcesem działania kontynuowane były podczas kolejnych dwóch europejskich rozgrywek w latach 2020 i 2022.
– Cieszymy się bardzo z przedłużenia naszej długoterminowej współpracy z marką Gorenje na nadchodzące Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej – mówi Martin Hausleitner, Dyrektor Generalny EHF.
Zobacz również
– Podczas ubiegłych lat zbudowaliśmy silną współpracę, która owocowała w liczne sukcesy. Tym bardziej jesteśmy dumni z objęcia przez markę sponsoringu nad zbliżającymi się rozgrywkami Mistrzostwa Świata Kobiet. To kolejny krok w rozwoju kobiecej piłki ręcznej, na który wszyscy czekaliśmy – dodaje.
Gorenje będzie widoczne podczas zbliżających się rozgrywek zarówno podczas wydarzeń na żywo, jak i w przestrzeni online. Jako Główny Partner marka będzie odpowiedzialna za kontynuację stworoznej przez siebie komunikacji sponsorskiej #simplyfans kierowanej do kibiców, która obecna jest w europejskich rozgrywkach piłki ręcznej oraz piłki nożnej od 2017 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Gorenje po raz pierwszy sponsorem Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Kobiet!
Opierając się na sukcesie męskich rozgrywek w ubiegłych latach, po raz pierwszy marka Gorenje dołączyła do grona sponsorów Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Kobiet w 2024 oraz 2026 roku. Długoterminowa umowa została podpisana przez wyłącznego partnera medialnego i marketingowego Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej, Infront Sports & Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Jesteśmy niezwykle dumni, że po raz pierwszy obejmujemy funkcję Oficjalnego Partnera kobiecej piłki ręcznej. Nasze zaangażowanie w budowanie równości płci jest istotnym elementem naszej strategii ESG, dlatego cieszymy się, że możemy przenieść je również na poziom sponsoringu sportowego – mówi Alenka Potočnik Anžič, Dyrektor Marketingu w Hisense Europe.
– Będąc Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn i Kobiet w 2024 i 2026 roku, będziemy nadal dążyć do zwiększenia świadomości marki Gorenje i wzmocnienia naszej wiodącej pozycji na kluczowych rynkach europejskich – dodaje.
Na temat współpracy Klarny z Legia Ladies, a także o wzroście popularności żeńskiej piłki nożnej rozmawiamy z Agnieszką Jabłońską – Twaróg, marketing managerem Klarny i Aleksandrą Kalinowską, managerem ds. komunikacji i marketingu Legia Warszawa.