500 bezpłatnych biletów na Digital Learning Congress 2013

500 bezpłatnych biletów na Digital Learning Congress 2013
Trwa rejestracja na drugą edycję Digital Learning Congress. Wydarzenie jest największym środkowoeuropejskim spotkaniem branży technologicznej i zarządzania wiedzą w biznesie. Porusza tematykę dynamicznych zmian, jakie wywołuje postęp technologiczny w dziedzinie uczenia się i rozwoju organizacji.
O autorze
1 min czytania 2013-11-18

Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY.

Tegoroczny Digital Learning Congress odbędzie się 9 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Tematami przewodnimi tej edycji są:

  • Webcast & Webinars
  • Mobile Learning
  • E-learning Environment
  • Gamification & Social Learning

Jako goście specjalni wystąpią m.in. Wayne Turmel (Stany Zjednoczone), Charles Jennings (Wielka Brytania), Filipe Carrera (Portugalia), Ilona Buchem (Niemcy). Wśród polskich ekspertów na Digital Learning Congress pojawią się: Piotr Peszko z Motorola Solutions Inc./2EDU.pl, Rafał Zaorski z Escola/Grupa Etendard, , Agnieszka Józwiak z Clickmeeting, Bartłomiej Postek z Funmedia, Rafał Salomonik z P4, Andrzej Borczyk z Microsoft Polska.

Program ponadto został wzbogacony o strefę SHORT TALKS, czyli krótkie inspirujące wystąpienia z zakresu samodoskonalenia, społecznego uczenia się, przydatnych aplikacji mobilnych, narzędzi wspomagających proces nauczania, augmented reality, technologii WEB 2.0. Na scenie wystąpią m.in. Miłosz Brzeziński z 989x, Andrzej Wodecki z AeroBrains, Artur Kurasiński z Fokus, Marek Szurawski, Michał Zwierzchowski z moc2.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pełny program Digital Learning Congress jest dostępny na stronie http://dlcongress.pl.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Rejestracja odbywa się poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej Digital Learning Congress.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizatorami Digital Learning Congress są Nowoczesna Firma S.A., Fundacja Obserwatorium Zarządzania oraz partnerzy projektów Webinar2learn i E-business Mobile Training. Kongres powstał przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Leonardo da Vinci.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Organizację wydarzenia wspierają firmy Funmedia oraz Escola. Patronat medialny nad Digital Learning Congres objęli: Wirtualna Polska, Mediarun, Forbes, Komputer Świat, PulsHR, Newsweek, Fakt.pl, HRStandard, Grywalizacja24, NowyMarketing.pl, Web.gov.pl oraz nf.pl.

Digital Learning Congress.
Find your way to develop.
Zapraszamy!

Pierwsza edycja Digital Learning Congress odbyła się 9 listopada 2012 roku. Na salach konferencyjnych gościliśmy 390 uczestników, 26 prelegentów z kraju i ze świata.
– 856 zgłoszeń uczestnictwa!
– 26 prelegentów z kraju i z zagranicy!
– 22 h wykładów !
– 390 uczestników „stacjonarnych”!
– 2 transmisje on-line w dwóch wersjach językowych  wygenerowały 2799 wejść z 17 krajów świata.
– 82 osoby oddały w pełni uzupełnione karty DLC Game! Z czego 20 uczestników otrzymało nagrody.
Zdjęcia z poprzedniej edycji dostępne są pod adresem: http://2012.dlcongress.pl/galeria-prelegenci