Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

InPost prezentuje Paczkomat Pro przypominający maszynę vendingową

InPost prezentuje Paczkomat Pro przypominający maszynę vendingową
InPost uruchomił 100 urządzeń Paczkomat Pro, które są dostępne w sieci sklepów Duży Ben. Maszyny charakteryzują się tym, że przesyłki będą wydawane w jednym okienku, w związku z czym nie trzeba już będzie szukać odpowiedniej skrytki.
O autorze
1 min czytania 2023-06-16

W maju br. InPost poinformował o zarejestrowaniu w Urzędzie Patentowym znaku towarowego Paczkomat Pro. Nie pojawiły się wówczas żadne szczegóły związane z funkcjonowaniem maszyn. Nie jest to już jednak tajemnicą, ponieważ pierwsze z nich znalazły się w sklepach.

Paczkomaty Pro przypominają maszyny vendingowe. Zajmują mniej miejsca niż tradycyjne urządzenia. To specjalny zabieg, ponieważ wszystkie umieszczone są w pomieszczeniach zamkniętych. Paczkomat Pro posiada jedno okienko podawcze i całą pracę wykonuje za nas maszyna. To ona szuka skrytki, w której znajduje się nasza paczka i przekazuje ją do wydania.

Na ten moment 100 Paczkomatów Pro możemy znaleźć w sieci sklepów Duży Ben. Docelowo ich liczba ma wzrosnąć.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. InPost

– Już blisko 100 tysięcy klientów odwiedziło sklep Duży Ben w celu odbioru przesyłki z urządzenia Paczkomat® – co pokazuje wyjątkową synergię handlu z usługami InPost. Planujemy wspólne promocje dla klientów sklepów Duży Ben oraz dalszą wspólną ekspansję. Już teraz w sklepach Grupy Eurocash znajduje się prawie 2 000 maszyn Paczkomat®. Nasza współpraca obejmuje także rozwój systemu punktów odbioru i nadań (PUDO). Już teraz mamy 350 aktywnych punktów PUDO, które obsłużyły ponad 150 tys. przesyłek, także w sklepach Duży Ben – mówi Waldemar Brzoska, dyrektor działu ekspansji i rozstawień InPost.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Paczkomaty Pro produkuje dla InPostu firma Retail Robotics, która stworzyła już podobne maszyny dla sieci sklepów Żabka w 2022 roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS InPost ma już w Polsce 20 000 urządzeń Paczkomat®

InPost zrealizował kolejny kamień milowy w rozwoju sieci w Polsce. Już teraz posiada 20 000 urządzeń Paczkomat®, które mają ponad 3 miliony skrytek.

PS 2 InPost ma własny sklep. W ofercie m.in. meble z tektury

InPost wyszedł poza usługi kurierskie i zaczął dostarczać produkty własnej marki. W sklepie Out of the Box znajdują się m.in. ubrania, zabawki i… kartonowe meble.