Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

OSHEE prezentuje nowy napój z wodą kokosową opracowany wspólnie z Igą Świątek i jej sztabem

Polska marka OSHEE prezentuje najnowsze napoje OSHEE Vitamin Water z wodą kokosową. Produkty powstały przy współpracy merytorycznej z IGA TEAM i jest to kolejny etap współpracy marki OSHEE z Igą Świątek i jej sztabem – Tomaszem Wiktorowskim, Darią Abramowicz oraz Maciejem Ryszczukiem.
O autorze
2 min czytania 2023-06-20

Najnowszy produkt z wodą kokosową posiada naturalne właściwości nawadniające. Został opracowany w dwóch wersjach smakowych: Cytryna-Limonka oraz Truskawka-Melon – zawiera witaminę C, witaminę B6, niacynę, biotynę oraz elektrolity: magnez i potas. Wyjątkowy charakter produktu buduje zawartość wody kokosowej, posiadającej naturalne właściwości nawadniające, która z obecnymi w produkcie witaminami i elektrolitami pomaga uzupełniać utracone podczas wysiłku fizycznego składniki odżywcze i mikroelementy. Natomiast w pełni naturalny skład i soki owocowe sprawiają, że napoje mają świetny smak. Produkty pojawią się na półkach sklepowych już na początku lipca. 

– Tworzenie własnego produktu razem z Oshee i moim zespołem było dla mnie nowym i bardzo fajnym doświadczeniem. Selekcja smaków i dzielenie się zespołowo subiektywnymi wrażeniami to była najciekawsza część tego procesu. Podoba mi się, że woda witaminowa zawiera naturalną wodę kokosową, która ma izotoniczne właściwości i nadaje egzotycznego smaku. Owoce gwarantują orzeźwienie. Ja już wiem, że będzie to mój ulubiony produkt Oshee – powiedziała Iga Świątek.

Napoje zostały po raz pierwszy zaprezentowane 19 czerwca w warszawskiej Fabryce Norblina, podczas oficjalnej konferencji marki OSHEE oraz IGA TEAM. W wydarzeniu brały  również udział dzieci i młodzież ze szkółek tenisowych, które także miały możliwość zadania pytań pierwszej rakiecie kobiecego tenisa. 

– Od samego początku współpracy z Igą świątek zakładaliśmy stworzenie dedykowanej linii produktów przy współudziale całego teamu Igi. Cieszymy się, że po kilku miesiącach intensywnych prac nad doborem smaków, opracowaniem właściwej formuły nawadniającej, czy tworzenia atrakcyjnej dla konsumenta etykiety, możemy zaprezentować efekt naszej współpracy w postaci unikatowych produktów OSHEE Vitamin Water z wodą kokosową o smaku Cytryna-Limonka oraz Truskawka-Melon – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO marki OSHEE.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wyjątkowa współpraca marki OSHEE z IGA TEAM

OSHEE & IGA TEAM to wyjątkowa kooperacja, ponieważ dotyczy nie tylko samej zawodniczki, ale też członków jej sztabu szkoleniowego, włączając w to trenera Tomasza Wiktorowskiego, fizjoterapeutę Macieja Ryszczuka i psycholog Darię Abramowicz.

Jako ambasadorka marki, Iga Świątek korzysta z produktów OSHEE podczas zawodów i treningów. Jej dotychczasową dietę uzupełniły napoje izotoniczne zawierające witaminy oraz batony proteinowe stworzone z myślą o sportowcach. Wszystkie produkty, których używa Iga Świątek, zostały zatwierdzone przez jej sztab szkoleniowy, dietetyka oraz osobistego lekarza. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

OSHEE ma bogate doświadczenie we współpracy z czołowymi sportowcami, których działania wspiera od lat. Ambasadorami marki byli już między innymi Anna i Robert i Lewandowscy, Krzysztof Piątek oraz Joanna Jędrzejczyk. Przez ostatnie 7 lat OSHEE było sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a także w ciągu ostatnich lat partnerem rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy oraz eventów sportowych, takich jak Runmaggedon czy Maraton Warszawski.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS AI wkracza do świata sportu. Komentarz ekspercki stworzy sztuczna inteligencja

Drużynowe Mistrzostwa Europy w Lekkoatletyce, które odbędą się od 20 do 25 czerwca na Stadionie Śląskim w Chorzowie, będą przełomowe, jeśli chodzi o wykorzystanie AI. Organizatorzy zdecydowali się na wykorzystanie komentarza wygenerowanego przez sztuczną inteligencję.