OSHEE dzięki nawiązaniu najnowszej współpracy stało się oficjalnym partnerem LaLiga Santander, w której na co dzień rywalizuje 20 najlepszych klubów w Hiszpanii. Produkty OSHEE sygnowane logotypem LaLiga pojawią się na sklepowych półkach już niebawem. To kolejne działania o zasięgu międzynarodowym po niedawnej prezentacji Igi Świątek jako globalnej ambasadorki OSHEE.
– Współpraca OSHEE z LaLiga Santander świadczy o tym, że świat piłki nożnej jest dla nas bardzo ważny. Po wygaśnięciu kontraktu z Polskim Związkiem Piłki Nożnej w zeszłym roku, zależało nam, aby kolejne partnerstwo równie mocno zaznaczyło naszą obecność wśród fanów sportu. Uważamy, że nawiązanie współpracy z ligą, której rozgrywki docierają do ponad 2,5 miliarda osób na świecie to odpowiedni kierunek w dalszym rozwoju marki OSHEE. Każda taka współpraca to dla nas nie tylko wyróżnienie, ale także olbrzymia motywacja i inspiracja do dalszego rozwoju oraz ulepszania naszych produktów – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE.
Zobacz również
Oficjalne partnerstwo z ligą, która jest transmitowana w ponad 180 krajach to kolejne działania marki w obszarze marketingu sportowego. Wcześniejsze współprace z takimi klubami jak Real Madryt i Borussia Dortmund świadczą o tym, że OSHEE z roku na rok coraz bardziej zaznacza swoją obecność w świecie piłki nożnej na najwyższym możliwym poziomie.
Partnerstwo zostanie ogłoszone oficjalnie 19 marca, podczas wydarzenia zorganizowanego wspólnie z LaLiga i Kanałem Sportowym. Data nie jest przypadkowa, ponieważ tego dnia odbędzie się 252 ElClásico, czyli starcie FC Barcelony z Realem Madryt. W bieżącym sezonie kluby walczą bezpośrednio o mistrzostwo, a najbliższy pojedynek może się okazać tym decydującym.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Jesteśmy zachwyceni, że możemy rozpocząć tę podróż z OSHEE, firmą, która jest kluczowym partnerem i pozwoli LaLiga Santander dotrzeć do swoich fanów oraz zaoferować wyjątkowe doświadczenia w tak istotnym regionie jak Polska – powiedział Oscar Mayo, executive director w LaLiga.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ambasadorami marki OSHEE byli już między innymi Robert i Anna Lewandowscy, Krzysztof Piątek oraz Joanna Jędrzejczyk. Przez ostatnie 7 lat OSHEE było sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a także w ciągu ostatnich lat partnerem rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy oraz eventów sportowych, takich jak Runmaggedon czy Maraton Warszawski.