W ostatnich tygodniach w mediach społecznościowych pojawiła się informacja o tym, że Apple nie wprowadzi na rynek skórzanego etui do najnowszego modelu iPhone’a. Początkowo taką wiadomość przekazał portal 9to5Mac. Następnie potwierdzali to niektórzy znani leakerzy.
Zobacz również
fot. Twitter
Skórzane akcesoria mają zostać zastąpione produktami wykonanymi z alcantary. To popularny materiał, stosowany współcześnie w produkcji tapicerek samochodowych czy meblowych. Jest miękki, wytrzymały, trudno się ściera oraz łatwo czyści. Apple miał podobno nazwać wspomniany materiał jako „FineWoven”. W sieci pojawiły się pierwsze unboxingi. Nie są to jednak oficjalnie potwierdzone informacje, a przedstawiane na filmikach produkty mogą być podróbkami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
fot. Twitter
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ekologia ponad wszystko
Okazało się także, że prawdopodobnie to nie koniec niespodzianek. Podczas gdy mnóstwo zainteresowanych czeka na prezentację nowego iPhone’a od Apple, firma być może zaprzestanie również sprzedaży silikonowych akcesoriów. Taką wiadomość przekazał z kolei portam MacRumors, powołując się na swoich informatorów. Zniknąć mają nie tylko silikonowe etui, ale także paski do Apple Watcha czy opaska do AirTaga.
fot. Twitter
Wielokrotnie podkreślano, że marka Apple stara się rozwijać w sposób zrównoważony, w zgodzie z ekologią. Pomimo tego, że działania firmy mogą budzić wątpliwości, co do przestrzegania „zielonych” zasad to można podejrzewać, że wycofanie silikonowych oraz skórzanych akcesoriów jest częścią strategii.
Tajemnice Apple odkryjemy dziś (12 września br.) o godz. 19:00 (czasu polskiego).
PS „Relax, It’s iPhone”. Apple podkreśla korzyści płynące z żywotności baterii
Apple wypuściło nowy spot do kampanii „Relax, It’s iPhone”, a jej głównym bohaterem jest… hodowca ogromnej dyni.
PS2 Google krytykuje Apple w najnowszej serii reklam swojego smartfona
Google wchodzi do gry i stara się odeprzeć konkurencję, prezentując serię reklam dotyczących telefonu Pixel. W krótkich spotach zestawiono go z iPhonem, przedstawiając wady smartfonu od Apple.