Nowy spot miał swoją premierę w Polsce, gdzie Notino obecne jest już od 14 lat. W samym 2019 roku firma zyskała zaufanie 1 073 867 polskich klientów, dostarczając do ich domów 2 190 446 przesyłek.
– Polska to nasz największy rynek, a polski klient jest dla nas niezwykle ważny. Dlatego też zdecydowaliśmy się na premierę nowego spotu właśnie tutaj – podsumowała Martina Juráňová, brand and campaigns manager w firmie Notino.
Zobacz również
Główne role w spocie reklamowym Notino gra pięć kobiet, które nie występowały wcześniej przed kamerą. Sceny ukazują je w codziennym życiu – w pracy, na siłowni czy na imprezie, gdzie kobiety obserwują się nawzajem, zyskując inspirację, by podkreślać swoje piękno na nowe sposoby.
– Kobiety poszukują inspiracji w swoim otoczeniu, znajdując na przykład nowe sposoby pielęgnacji i stylizacji włosów. Ładniejszy odcień szminki. Perfumy, które jeszcze lepiej podkreślą ich osobowość. My, kobiety, przeżywamy takie sytuacje każdego dnia. Te codziennie zdarzenia budzą w nas pragnienie czegoś lepszego. Inspirują nas i motywują do pozytywnych zmian – podsumowuje historię reklamy Juráňová.
W spocie reklamowym firma pokazuje, jak łatwo dostępny jest świat beauty. Dzięki temu, że Notino oferuje ponad 55 000 produktów od ponad 1 150 marek, atrakcyjne ceny oraz szybką dostawę przesyłek, każda kobieta ma teraz w zasięgu kilku kliknięć kosmetyki i perfumy, jakich tylko zapragnie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– W Notino jesteśmy zawsze blisko swoich klientów i wierzymy, że piękno jest w każdym z nas. Nasza oferta i świadczone przez nas usługi mają czynić świat beauty jeszcze bardziej dostępnym, by pomóc kobietom odnaleźć drogę do produktów, które spełnią ich potrzeby – dodaje Juráňová.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reklamę przygotował czeski reżyser Štěpán Zálešák. Nad produkcją pracował sztab złożony z 40 osób, zdjęcia trwały trzy dni. Spot reklamowy przedstawia wszystkie kategorie produktowe oferowane przez Notino – perfumy, kosmetyki kolorowe oraz produkty do pielęgnacji twarzy i włosów.
– Oryginalność naszej reklamy wyraża się w jej różnorodności. Opowiadając cztery historie, możemy z nich wybrać kilka krótszych scen i podkreślić w ten sposób niektóre kategorie. Sprawdzi się zarówno jako pojedyncza część, jak i element większego obrazu. A to dla nas, jako międzynarodowego gracza, jest niezwykle ważne – podsumował Oldřich Dostál, brand marketing director w Notino.
W przygotowaniu jest już świąteczna wersja nowej kampanii, która będzie mieć premierę pod koniec roku. Spot pojawi się we wszystkich większych stacjach telewizyjnych, a także w internecie oraz portalach społecznościowych.