Co łączy piaszczyste plaże, lazurową wodę i lody? Z pewnością wakacje, ale dzięki tej współpracy również Festiwal Filmowy w Cannes. To właśnie podczas tego wydarzenia, które w 2024 roku odbywa się między 14 a 25 maja, szczególne miejsce zajmie stoisko przygotowane przez brand Magnum.
Marka świętuje 10-lecie obecności na Festiwalu w Cannes i w związku z tym przygotowała wyjątkową formę promocji i kilka zmian w dotychczasowych tradycjach.
Zobacz również
Dipping Bar Magnum
Każdego festiwalowego popołudnia w godz. 15.00-18.00, będzie można skosztować najnowszych propozycji lodowych sygnowanych przez Magnum, a także przygotować właśnie mrożone desery o ulubionych smakach. To jednak nie wszystko. W ramach świętowania dekady obecności Magnum w Cannes organizatorzy stoiska reklamowego dają festiwalowiczom możliwość posmakowania zimnych specjałów całkowicie za darmo.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Plaża Magnum powraca do Cannes
Co więcej, charakterystyczna Plaża Magnum tym razem przeniosła się pod adres: Palais Stéphanie Beach, 50 boulevard de la Croisette. Miejsce znane francuskiej publiczności jako Magnum Plage to miejsce, w którym goście i uczestnicy festiwalu mogą zrelaksować się pomiędzy seansami, odetchnąć świeżym, nadmorskim powietrzem, bawić się do najlepszej klubowej muzyki, a przede wszystkim cieszyć się rozmaitymi smakami lodów Magnum. W tym roku nie tylko pojawi się w całkiem nowej lokalizacji, ale także będzie miała znacznie większą powierzchnię niż we wcześniejszych latach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Gwiazdy na inaugurację działalności Plaży Magnum
Wśród celebrytów zaproszonych na uroczyste otwarcie tegorocznej edycji projektu Plaża Magnum zaproszeni zostali profesjonalni muzycy, ale nie tylko. Obok Miki, Justice (DJ Set), Nicky Doll i Mura Masy, na scenie wystąpi również zwycięzca francuskiego programu rozrywkowego pt. „Star Academy” – Pierre Garnier.
Zdjęcia: Instagram
PS Sukces polskiej animacji „Diplodok” w Cannes
Producenci filmu „Diplodok” biorą udział w targach Marché du Film odbywających się podczas festiwalu w Cannes. Zainteresowanie produkcją znacznie przerosło oczekiwania – „Diplodok”, którego premiera przewidziana jest na 2024 r. – już podczas pierwszych kilku dni targów został sprzedany do 40 krajów. Za produkcję odpowiada warszawskie studio produkcyjne Human Film.
PS2 Uma Thurman i Pom Klementieff w krótkometrażowym filmie stworzonym przez BMW
Marka motoryzacyjna BMW będzie sponsorem festiwalu filmowego w Cannes i z tej okazji prezentuje swój film „The Calm”, nawiązujący do słynnej serii „The Hire”.