fot: @ArtVande1ay/Twitter and Adweek
Nowy serial Netflix jest utrzymany w konwencji komedii, ale dzieje się w świecie zombie. Równo z jego premierą w różnych częściach świata Netflix reklamuje, w dość nietypowy sposób, nową produkcję.
Zobacz również
Na jednym z billboardów możemy zobaczyć podzielony na części ludzki palec, który ułożony jest na papierowej tacce. Miało to być nawiązanie do „currywurst”, narodowej potrawy Niemców.
Reklama jednak nie podbiła serca mieszkańców. Okrzyknięto ją nieodpowiednią dla dzieci i młodzieży.
Na innych reklamach mogliśmy zobaczyć np. serce jako składnik hamburgera czy ludzkie palce zamiast frytek w McDonald’s.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreację kampanii odpowiada agencja And Company. Działania prowadzone są m.in.: w outdoorze, internecie i mediach tradycyjnych.
Wszystkie plakaty możecie zobaczyć na oficjalnej stronie → tutaj.
PS
Niedawno Netflix wypuścił kilka “ciekawych” trailerów serialu, zobaczcie!