Nowe spoty promocyjne rozgłośni w żartobliwy sposób pokazują, że Radio Złote Przeboje to sprawdzony towarzysz w pracy.
– Od naszych słuchaczy wiemy, że właśnie Radio Złote Przeboje jest tym, które zaspokaja różne potrzeby muzyczne ludzi pracujących w kilka, a czasem więcej osób w jednym pokoju czy biurze – mówi Jarosław Barwiak, dyrektor programowy Radia Złote Przeboje. – Poprzez nową kampanię i wspierający ją konkurs wyciągamy dłoń do wszystkich zapracowanych słuchaczy, żeby dodać rumieńców czasem trochę nudnym godzinom spędzonym za biurkiem.
Od końca sierpnia dwa 10-sekundowe nagrania będzie można zobaczyć w telewizji (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, Stopklatka i TV Puls) oraz kinach sieci Helios i Cinema City. Reklamy będą też prezentowane w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki), internecie (strony z grupy Gazeta.pl) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. Kampania „…a w pracy słucham Radia Złote Przeboje” potrwa do końca września. Za jej produkcję odpowiadało studio SVG, a koncepcję i plan działań przygotowała Grupa Radiowa Agory.
Zobacz również
Dodatkowo na antenie Złotych Przebojów już 1 września br. rozpocznie się konkurs „..a w pracy słucham Radia Złote Przeboje”. Stacja zachęca słuchaczy, żeby przysyłali swoje zdjęcia i filmy, na których pokazują, jak słuchają Radia Złote Przeboje w pracy. Najlepsza zgłoszenia zostaną nagrodzone specjalnymi zestawami dla pracującej ekipy – w ich skład wchodzą ekspresy do kawy, zapas kawy i słodyczy oraz komplet filiżanek. A do najweselszych biur słuchających Radia Złote Przeboje przyjadą prezenterzy stacji, żeby stamtąd poprowadzić program na żywo.
Zwycięzcy zabawy „..a w pracy słucham Radia Złote Przeboje” będą wyłaniani na profilu stacji na Facebooku oraz na antenie stacji od poniedziałku do piątku o 12.15.
Konkurs potrwa do początku października br.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach