Agencja Warszawa z obsługą full service dla IKEA Lublin

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Warszawa z obsługą full service dla IKEA Lublin

Agencja Warszawa (dawniej: Blueberry Group) wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki IKEA związaną z otwarciem nowego sklepu w Lublinie.

IKEA podpisze z nowym partnerem kontrakt na 18-miesięczny plan komunikacji. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji kreatywnej, strategii komunikacji, consulting, egzekucję działań oraz planowanie i zakup mediów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W przetargu, oprócz Agencji Warszawa, startowała Grey Group i lubelska agencja RO Media.

Za obsługę marki odpowiedzialna będzie Katarzyna Grzeszczak (Account Manager/Project Leader) i Piotr Mach (Client Service Director).

Agencja Warszawa to agencja strategiczno-kreatywna 360° wyspecjalizowana w obszarze digital i social media. Na rynku obecna od prawie 10 lat. Innymi klientami agencji są m.in. T-Mobile, Sony Europe, L’Oreal Polska, Hasbro, British American Tobacco, Nestle Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij