Weekendowe nagradzanie z marką Familijne – startuje loteria marki Familijne

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Weekendowe nagradzanie z marką Familijne – startuje loteria marki Familijne

1 lipca marka Familijne startuje z nową loterią konsumencką, w której do wygrania będą 234 nagrody. Na miłośników wafli i ciastek marki Familijne czekają rowery marki KROSS, mechaniczne deskorolki oraz bony o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Decathlon.

Loteria pt. „Weekendowe nagradzanie” uzyska intensywne wsparcie marketingowe. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z początkiem lipca startuje ogólnopolska loteria konsumencka marki Familijne z 234 nagrodami do wygrania. Promocją objęte są wafle i ciastka marki Familijne, których opakowanie zawiera naklejkę z kodem promocyjnym. Aby wziąć udział w loterii należy dokonać zakupu przynajmniej jednego promocyjnego produktu, zachować opakowanie zawierające naklejkę i wysłać je drogą pocztową lub przesyłać kod spod naklejki za pośrednictwem strony www.promocjafamilijne.pl

Na zwycięzców loterii co weekend czekają atrakcyjne nagrody nawiązujące do potrzeb związanych z weekendowymi rodzinnymi wycieczkami. Do wygrania co tydzień są: 2 nagrody I stopnia (rower marki KROSS), 2 nagrody II stopnia (mechaniczna deskorolka) i 12 nagród III stopnia (bon o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Decathlon). Ich losowanie będzie odbywało się począwszy od piątku 8 lipca do 14 października. 

Loteria pt. „Weekendowe nagradzanie” potrwa do końca września br. i otrzyma silne wsparcie w telewizji, Internecie oraz radiu. Spot TV będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, a także stacjach tematycznych. Działania w Internecie obejmą kampania odsłonową oraz aktywności w serwisach YouTube, VoD i Facebook. Zaplanowano również silną kampanię spotową w radiu.

 Strategię i kreację przygotowała agencja Agencja SOHO Square z grupy Ogilvy & Mather Polska, za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Gong, za lokowanie produktu – Mediabrands Studios. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Universal McCann. Za produkcję jest odpowiedzialny dom produkcyjny RedWorks. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij